سامسونگ در پی ساخت گوشی تاشو مالی است

به گزارش مجله سینمایی گوگوریو، گوشی های تاشو سامسونگ قیمت پایینی ندارند و به همین دلیل بسیاری از کاربرانی که دوست دارند از این نوع گوشی ها بهره ببرند، سمت آن ها نمی روند. حالا بر اساس شایعات تازه، به نظر می رسد این شرکت تصمیم گرفته در سال 2024 از گوشی تاشو مالی رونمایی کند.

سامسونگ در پی ساخت گوشی تاشو مالی است

در خصوص این قیمت، شایعاتی مبنی بر فروش در محدوده قیمتی 400 تا 500 دلار به گوش می رسد. بدون شک ساخت و فروش این گوشی با چنین قیمتی بسیار سخت است و مثلا یک گوشی میان رده معمولی مانند گلکسی A54 در حال حاضر با قیمت 450 دلار به فروش می رسد. از سوی دیگر می توانیم به قیمت 600 دلار گلکسی S23 FE اشاره کنیم.

با توجه به بالا بودن هزینه های ساخت یک گوشی تاشو، سامسونگ برای اینکه بتواند چنین قیمتی را عملی کند، باید ویژگی های زیادی را کنار بگذارد. بنابراین از سخت افزار گرفته تا دوربین و کیفیت ساخت، چنین گوشی تاشویی نمی تواند امکانات مجذوب کنندهی ارائه کند. اما حتی اگر گوشی موردنظر دارای سخت افزار ضعیفی باشد، تاشو بودن آن احتمالا باعث می گردد کاربران زیادی از آن استقبال نمایند.

در حال حاضر، موتورولا ریزر مقرون به صرفه ترین گوشی تاشو محسوب می گردد که با قیمت 700 دلار راهی بازار شده است. اگر سامسونگ واقعا در پی سخت چنین گوشی تاشویی باشد، بدون شک طی ماه های آینده گزارش های زیادی در خصوص آن منتشر خواهد شد. از سوی دیگر در صورت عملی شدن این ایده، سایر شرکت ها هم برای عقب نیفتادن از این رقابت، باید به ساخت گوشی های تاشو مالی روی بیاورند. به نظر می رسد در سال 2024، بازار گوشی های تاشو مجذوب کننده تر از گذشته خواهد شد.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 20 آبان 1402 بروزرسانی: 20 آبان 1402 گردآورنده: gogoryo.ir شناسه مطلب: 1997

به "سامسونگ در پی ساخت گوشی تاشو مالی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامسونگ در پی ساخت گوشی تاشو مالی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید