گوشی هواوی نوا 10 SE با شارژر 66 واتی معرفی گردید

به گزارش مجله سینمایی گوگوریو، هواوی ماه گذشته از سری گوشی های هوشمند میان رده نوا 10 متشکل از دو مدل هواوی نوا 10 و نوا 10 پرو در نمایشگاه IFA 2022 برلین رونمایی کرد. در آن موقع شایعاتی مبنی بر مدل سوم این سری نیز در رسانه های خبر مطرح شده بود و به همین دلیل، امروز هواوی گوشی هوشمند نوا 10 SE را به جمع سایر مدل های این سری اضافه نموده است. در ادامه به آنالیز مشخصات این گوشی هوشمند تازه می پردازیم.

گوشی هواوی نوا 10 SE با شارژر 66 واتی معرفی گردید

این گوشی هوشمند تازه هواوی از لحاظ طراحی تفاوت چندانی با سایر مدل های سری نوا 10 ندارد و ماژول دوربین دایره ای شکل آن در قاب پشتی میزبان یک سیستم دوربین سه گانه است. هواوی نوا 10 SE وزن 184 گرمی دارد و ضخامت آن نیز تنها 7.39 میلی متر است که در مقایسه با گوشی شیائومی 11 لایت در لیست نازک ترین گوشی های جهان قرار می گیرد. صفحه نمایش این گوشی نیز دارای لبه های خمیده است که حاشیه ها را از قاب آن دور نگه می دارد. بعلاوه روی پنل جلویی این گوشی تازه هواوی حفره نمایشگر پذیرای دوربین سلفی است و گوریلا گلس ویکتوس نیز به عنوان محافظ نمایشگر این گوشی به انجام وظیفه می پردازد.

هواوی نوا 10 SE مجهز به نمایشگر 6.67 اینچی AMOLED است که از رفرش ریت 90 هرتزی، رزولوشن 1080 در 2400 پیکسل، حداکثر روشنایی نمایشگر 800 نیت، نسبت بدنه به تصویر 20:9، قابلیت HDR10، تراکم پیکسلی 395 ppi و 1 میلیارد رنگ پشتیبانی خواهد نمود. این نمایشگر بعلاوه نرخ نمونه برداری لمسی 270 هرتزی را به کاربران ارائه می دهد. با اینکه جنس پنل این نمایشگر AMOLED است، اما حسگر اثر انگشت آن با دکمه پاور آن ادغام شده و در زیر نمایشگر قرار نگرفته است.

هواوی برای این گوشی هوشمند میان رده خود از پردازنده اسنپدراگون 680G کوالکام به عنوان قلب تپنده استفاده نموده است. برای یادآوری باید اشاره کنیم که اسنپدراگون 680G، یک تراشه هشت هسته ای است که چهار هسته Kryo 265 (Cortex-A73) با فرکانس 2.4 گیگاهرتز و چهار هسته Kryo 265 (Cortex-A53) با فرکانس کاری 1.9 گیگاهرتز به انجام وظیفه می پردازند. در کنار این تراشه، پردازنده گرافیکی Adreno 610 نیز تعبیه شده است.

کاربران می توانند از بین سه پیکربندی این گوشی هوشمند یعنی 6 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی، 8 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی و 8 گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی بر اساس نیازشان دست به انتخاب بزنند. هواوی در قاب پشتی این گوشی هوشمند یک سیستم دوربین سه گانه را تعبیه نموده که دوربین اصلی آن سنسور 108 مگاپیکسلی با گگرددگی دیافراگم f/1.9 است. در کنار این سنسور، دوربین 8 مگاپیکسلی اولترا واید و 2 مگاپیکسلی ماکرو نیز قرار دارند. آن طور که این شرکت ادعا نموده، سنسور اصلی این گوشی از قابلیت فیلم برداری 1080p پشتیبانی می نماید و خبری از قابلیت فیلم برداری 4K در این گوشی نیست.

روی پنل جلویی این گوشی هوشمند نیز یک سنسور 16 مگاپیکسلی سلفی با دیافراگم f/2.2 تعبیه شده که کاربران می توانند از آن برای برقراری تماس های ویدیویی و گرفتن عکس های سلفی بهره ببرند. هواوی میخواهد این گوشی هوشمند را به زودی روانه بازار جهانی نیز کند و به همین علت سیستم عامل اندروید 12 روی آن به صورت پیش فرض نصب شده و رابط کاربری EMUI 12 را اجرا می نماید.

یک باتری با ظرفیت 4700 میلی آمپر ساعت هم به عنوان منبع تغذیه این گوشی هوشمند به انجام وظیفه می پردازد که با شارژر 66 واتی به سرعت انرژی مجدد آن تأمین می گردد. شارژ این گوشی به وسیله درگاه USB-C صورت می گیرد. گوشی هوشمند تازه هواوی از دو سیم کارت هم زمان فعال و قابلیت NFC نیز پشتیبانی می نماید، اما قابلیت NFC تنها در مدل های با حافظه رم 8 این گوشی در دسترس است.

این شرکت بعلاوه از فناوری سلولی تازهی بهره می برد که در هنگام شارژ شدن با چنین سرعتی، گوشی هوشمند را خنک نگه می دارد. کاربران می توانند این گوشی در رنگ های نقره ای، سبز و مشکی خریداری نمایند، البته هنوز در خصوص قیمت و زمان فروش این محصول تازه اطلاعاتی در دسترس نیست.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 13 مهر 1401 بروزرسانی: 13 مهر 1401 گردآورنده: gogoryo.ir شناسه مطلب: 1847

به "گوشی هواوی نوا 10 SE با شارژر 66 واتی معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی هواوی نوا 10 SE با شارژر 66 واتی معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید