رعایت نشدن پروتکل های بهداشتی در نانوایی های غیرمجاز

به گزارش مجله سینمایی گوگوریو، خبرنگاران/خوزستان رئیس اتحادیه نانوایان اهواز با بیان اینکه بازرسی ها از نانوایی ها به صورت مستمر انجام می گردد، گفت: تعداد کمی از نانوایی های دارای پروانه، دستورالعمل های بهداشتی را رعایت نمی نمایند.

رعایت نشدن پروتکل های بهداشتی در نانوایی های غیرمجاز

امیر دهقان در نشست قرارگاه عملیاتی و نظارتی ستاد مدیریت کرونا که امروز (7 دی ماه) در استانداری خوزستان برگزار گردید، در پاسخ به انتقادهای مطرح شده در مورد رعایت نشدن پروتکل های بهداشتی در نانوایی های اهواز اظهار کرد: 90 تا 95 درصد نانوایی ها پروتکل های بهداشتی را رعایت می نمایند و مواردی که عنوان می گردد در حوزه نانوایی های غیرمجاز است.

به گزارش خبرنگاران، وی اضافه نمود: از ابتدای شیوع کرونا، الکل و مواد ضدعفونی نماینده و ماسک با قیمت مناسب در اختیار نانوایی ها واقع شده است.

رئیس اتحادیه نانوایان اهواز با بیان اینکه بازرسی ها از نانوایی ها به صورت مستمر انجام می گردد، گفت: تعداد کمی از نانوایی های دارای پروانه، دستورالعمل های بهداشتی را رعایت نمی نمایند.

وی اضافه نمود: نانوایی های غیرمجاز را نیز پلمب می کنیم اما متاسفانه فک پلمب می نمایند که باید پس از این کار با آن ها برخورد گردد اما این کار انجام نمی گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 بهمن 1400 بروزرسانی: 24 بهمن 1400 گردآورنده: gogoryo.ir شناسه مطلب: 1656

به "رعایت نشدن پروتکل های بهداشتی در نانوایی های غیرمجاز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رعایت نشدن پروتکل های بهداشتی در نانوایی های غیرمجاز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید