راهکار هایی برای خواب بهتر در هتل

به گزارش مجله سینمایی گوگوریو، بهترین خواب خود را در هتل تجربه کنید

فعالیت سریع و زود به زود ماشین یخ ساز، صدای زنگ آسانسورها، مهمانی های اتاق های دیگر در انتهای راهرو، همه این موارد حاکی از آنند که شما برای داشتن یک خواب یا چرتی لذت بخش در اتاق خود در هتل نیاز به امدادهای غیبی دارید.

راهکار هایی برای خواب بهتر در هتل

برای همین، ما یکی از کامل ترین راهنماهای موجود برای خوابیدن در هتل را آماده کرده ایم. این راهنما شامل همه موارد لازم می شود و از سوال هایی که باید در هنگام رزرو اتاق بپرسید تا این که چگونه به سرعت از پس بوجود آورندگان صدا برآیید و به خواب خود بازگردید را در خود جای داده است.

خوابیدن آقایان در هتل

در زمان رزرو کردن اتاق مطمئن شوید که یک اتاق ساکت می گیرید. برای این کار دو درخواست بسیار حیاتی و بسیار شناخته شده وجود دارند: درخواست اتاق در طبقات بالای هتل و درخواست اتاق هایی به دوراز آسانسور. با این وجود نکته هایی وجود دارند که مسافران مختلف هتل ها آن ها را به تجربه آموخته اند. رعایت این نکات می توانند احتمال کسب یک تجربه آرامش بخش در هتل را برای شما دو برابر کنند.

این نکته ها شامل موارد زیر هستند:

- اتاقی در میانه راهرو بگیرید. این منطقه ها معمولا آرام ترین و کم سروصدا ترین بخش های هر طبقه هستند زیرا از ماشین یخ ساز، بخش های خدمات خشک شویی، درهای خروجی، کمدهای قرارگیری تجهیزات مستخدمان هتل ها (محل نگهداری مواد شوینده و مواد مصرفی مانند شامپو و صابون برای اتاق ها) و سایر منطقه های که می توانند موجب ایجاد سر و صدا شوند، دور هستند.

- درصورتی که هتل شما چنین امکانی داشته باشد، به سراغ اتاق های بزرگ، ویلاها و سوییت های موجود در طبقات هتل بروید. معمولا این دسته از اتاق ها سقف های بلندتری دارند و به همین دلیل نیز فاصله بیشتری بین شما و افرادی که در طبقه بالای شما قرار دارند وجود خواهد داشت.

- اتاق رو به استخر نگیرید. درست است که دیدن استخر از پنجره اتاق می تواند منظره ای زیبا باشد ولی به یاد بیاورید که علیرغم تعطیلی خدمات شنا در شب ها، کنار استخر، محلی مناسب برای تجمع های شبانه است و آب می تواند به سادگی صداهای محیطی را انعکاس بدهد.

- اگر از پنجره اتاق خود سطل های زباله هتل را مشاهده کردید، از مسئولان هتل بپرسید که چه ساعتی آن ها را تخلیه می کنند. درصورتی که این زمان برای شما خیلی زود یا دیر بود، بهتر است به سراغ گرفتن یک اتاق دیگر بروید.

-در هتل هایی که تعداد طبقات کمی دارند، اتاق های واقع در بخش پشتی هتل را بگیرید زیرا این منطقه ها معمولا سروصدای کمتری دارند (به خصوص اگر از پارکینگ دور باشند). درست است که منظره زیبایی برای این اتاق ها وجود ندارد ولی آرامش موجود در آن ها به نبود منظره می ارزد.

- اتاق خود را حداقل دو تا سه طبقه بالاتر از تالار، بارها و سایر فضاهای عمومی موجود در هتل بگیرید. صدای ضرباهنگ موسیقی در مهمانی های هتل معمولا به طور غافلگیر کننده ای تا چند طبقه بالاتر نیز نفوذ می کند.

منبع: الی گشت
انتشار: 27 اسفند 1400 بروزرسانی: 27 اسفند 1400 گردآورنده: gogoryo.ir شناسه مطلب: 1692

به "راهکار هایی برای خواب بهتر در هتل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهکار هایی برای خواب بهتر در هتل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید