دهلی وجود ویروس جهش یافته هندی را رد کرد

به گزارش مجله سینمایی گوگوریو، خبرنگاران : وزارت الکترونیک و فناوری اطلاعات هند با تاکید بر اینکه چیزی به نام ویروس جهش یافته هندی وجود ندارد از کلیه شبکه های اجتماعی خواست تمام محتوایی که نامی از کرونا هندی در آن آمده است را حذف نمایند.

دهلی وجود ویروس جهش یافته هندی را رد کرد

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا از هندوستان تایمز، وزارت الکترونیک و فناوری اطلاعات هند آدینه شب از تمام رسانه های اجتماعی این کشور خواست فورا همه مطالبی را که در آن نام، اشاره یا دلالت به B.1.617 نوع هندی ویروس کرونا دارد حذف نمایند.

در نامه وزارت الکترونیک هند آمده است، یک بیانیه نادرست در حال پخش آنلاین بیانگر این است که نوع هندی ویروس کرونا در کشورها در حال گسترش است. این کاملاً نادرست است، از نظر علمی و سازمان دنیای بهداشت (WHO) چنین ویروسی وجود ندارد.

این وزارتخانه تاکید نمود که سازمان دنیای بهداشت در هیچ یک از گزارش های خود اصطلاح نوع ویروس هند را با نوع B.1.617 ویروس کرونا مرتبط ندانسته است.

گزارش هند در خصوص نادرست بودن انتشار ویروس جهش یافته کرونا هندی در دنیا در حالی مطرح می گردد که آنگلا مرکل صدراعظم آلمان روز آدینه در اجلاس مجازی گروه 20 بیان کرد که ویروس کرونا هندی از ویروس جهش یافته کووید 19 در انگلیس بسیار تهاجمی تر است.

به دنبال شیوع کرونا در هند در 24 ساعت گذشته 259 هزار و 269 نفر به کووید 19مبتلا شده و چهار هزار و 209 نفر نیز جان خود را از دست داده اند.

آخرین آمار نشان می هد، شمار مبتلایان به این بیماری در هند به 26 میلیون و 30 هزار و 674 نفر و مرگ و میر ناشی از آن نیز به 291 هزار و 365 نفر رسیده است.

همچنین شمار بهبود یافتگان کووید 19 در هند 22 میلیون و 705 هزار نفر گزارش شده است.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 11 تیر 1400 بروزرسانی: 11 تیر 1400 گردآورنده: gogoryo.ir شناسه مطلب: 1380

به "دهلی وجود ویروس جهش یافته هندی را رد کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دهلی وجود ویروس جهش یافته هندی را رد کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید