علت صدور قبض های نجومی چیست؟، یک ماه خانه نبودیم و دوبرابر هزینه دادیم!

به گزارش مجله سینمایی گوگوریو، به گزارش خبرنگاران، چندی است که کاربران فضای مجازی از افزایش بی علت قبض برق این دوره شان نسبت به دوره مشابه در سال پیش گلایه داشتند. مصظفی رجبی مشهدی سخنگوی صنعت برق، در تبادل نظر با خبرنگاران این افزایش قیمت برق را این گونه توجیه کرد: ممکن است فردی یا افرادی از برق این اشخاص سواستفاده نموده باشد و بهتر است مشترکانی که نسبت به مقدار قبض خود شکایت دارند، کنتور برق خود را چک نمایند.

علت صدور قبض های نجومی چیست؟، یک ماه خانه نبودیم و دوبرابر هزینه دادیم!

به تازگی هم مجلس در پی حذف یارانه پنهان و آشکار است. یکی از یارانه هایی که دولت پرداخت می نماید در بخش انرژی است که با حذف آن هزینه های خانوار بالا می رود.

خبرنگاران در همین باره گزارش منتشر کرد و حالا در ادامه بعضی از نظرات بعضی از مخاطبان را می خوانیم.

یه مغازه کوچولو تو یه کوچه داریم فقط دوتا یخچال روشنه بخدا 1200قبض برقش اومده برای خونه 500 اومده آخه خدارو خوش میاد به والله جونمون به لبمون رسیده آیا فریاد رسی هست؟

راستی یک ماه در خانه ما کسی نبود حتی یک شب خواب هم روشن نبود اما هزینه دوبرابر شده کسی هم پاسخگو نیست علی برکت ا

سلام من خانه ام 55 متری بود کلا 4 تا روشنایی لامپ 100 داشتم بخاطر استفاده کمتر و هزینه کمتر لامپها را کم مصرف نصب کردم اما هزینه بیشتر شد دوباره لامپ ها را SMD تعویض کردم باز هزینه بالاتر رفت. چند بار به اداره برق مراجعه کردم اما به بهانه کرونا کسی پاسخگو نبود با بی ادبی گفتند برو بیرون.

ببنید چطور مردم را به سخره گرفته جواب های بی ربط مانند اینکه شاید کسی از برق آنها استفاده غیر مجاز می نماید را می دهند

برق رو چندبرابر حساب کردن به جای جواب درست دادن مردم رو مسخره کردن. میگه آنالیز کنید ببنید کسی سیمشو نزده باشه به پریز برقتون.

خدایی قبض هایی که صادر میشه بر هیچ منطقی راسخ نیست سال قبل 60الی 70هزار ت ولی سال جاری272هزار ت آمده این عین عدالت و مساواته تازه قبض هم صادر نمیشه که ببینی چی به چیه؟

والا ما که توشهرستان هستیم و یک لامپ پرمصرف نداریم همه هالوژنی هستند بالای 500هزاتومن میاد

از 60 روز 43 روز ، روزی 2 ساعت تا 4 ساعت برق رو قطع کردند! فر برقی و یک کولر ما هم سوخت و نسبت به پارسال سه و نیم برابر پول برق بیشتر اومد برای ما! در صورتی که اعلام کردند 7 درصد برق گران تر شده!

پول برق زیاد آمده مردم توان واریز ندارند با این تورم قبض برق پانصد هزار تومانی و بالاتر ظلمی عظیم به مردم میگردد باید اصلاح گردد و دیگر تکرار نگردد.به فکر مردم باشید تا خوب زندگی کنیم.

برای من قبض دوره مشابه 700 هزار تومن اومده بود، سال جاری نزدیک یک و نیم میلیون تومان. به اداره برق مراجعه کردم گفتند که آنچه در رسانه ها اعلام می گردد را نادیده بگیرید به ما اعلام کردند که سقف هزینه ممکن را از مشتریان پرمصرف بگیرید

دروغ محضه. من دوره اردیبهشت تا تیر با مصرف 541، 54 هزار تومن اومده بود. دوره تیر تا شهریور با مصرف 643، 116 هزار تومن اومده. این مقدار مصرف هم اصلا جزو پرمصرف ها حساب نمی شه. کاملا مشخصه که قیمت برق رو دو برابر کردن.

برای مطالعه بیشتر در همین باره، گزارش پشت پرده قبض های نجومی برق را هم بخوانید.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 30 شهریور 1400 بروزرسانی: 30 شهریور 1400 گردآورنده: gogoryo.ir شناسه مطلب: 1498

به "علت صدور قبض های نجومی چیست؟، یک ماه خانه نبودیم و دوبرابر هزینه دادیم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علت صدور قبض های نجومی چیست؟، یک ماه خانه نبودیم و دوبرابر هزینه دادیم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید