دانشگاه لرستان از ایده ها و طرح های فناورانه دانشجویان حمایت می کند

به گزارش مجله سینمایی گوگوریو، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه لرستان گفت: دانشجویان دانشگاه لرستان می توانند در صورت داشتن طرح های خلاقانه و جدید، از حمایت های مرکز نوآوری بهره مند شوند.

دانشگاه لرستان از ایده ها و طرح های فناورانه دانشجویان حمایت می کند

محمد فیضیان، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه لرستان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، گفت: مرکز نوآوری و آزمایشگاه مرکزی دانشگاه لرستان، آمادگی کامل دارند از طرح ها و ایده های جدید دانشجویان و فناوران، حمایت های لازم را داشته باشند. بر این اساس دانشجویان دانشگاه لرستان که شامل دانشجویان غیرایرانی هم می شود، می توانند در صورت داشتن طرح های خلاقانه و جدید، از حمایت های مرکز نوآوری دانشگاه لرستان استفاده کنند.

فیضیان با بیان اینکه رویکرد تیم مدیریتی دانشگاه لرستان، حمایت از ایده ها و طرح های ابتکاری کاربردی در جهت کاهش مسائل و چالش های استانی در زمینه های مختلف است، اضافه کرد: مرکز نوآوری دانشگاه لرستان با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و در راستای حمایت از خلاقیت ها و نوآوری ها، ایجاد شده است و حمایت از طرح ها و ایده های جدید، شامل حمایت های مختلف از جمله حمایت های مالی نیز می شود.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه لرستان ادامه داد: آزمایشگاه مرکزی دانشگاه لرستان نیز از جمله بهترین آزمایشگاه های وزارت علوم است و آمادگی کامل در این آزمایشگاه وجود دارد که از طرح های جدید و نوآوری ها، حمایت شود.

وی با بیان اینکه مرکز نوآوری دانشگاه لرستان مهرماه با حضور وزیر علوم و با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و با اعتبار اولیه 350 میلیون تومان، افتتاح شده است، ابراز کرد: با این حال، تیرماه اعلام شد که رتبه کشوری آزمایشگاه مرکزی دانشگاه لرستان، ارتقاء یافته و از تعداد 330 مجموعه آزمایشگاهی دانشگاه ها، مراکز آموزش عالی، پژوهشگاه ها و مراکز تحقیقاتی دولتی و شرکت های خصوصی سراسر کشور، تعداد 290 آزمایشگاه در ارزیابی سال 97 شرکت کردند که آزمایشگاه مرکزی دانشگاه لرستان، از رتبه 31 در سال 96 به رتبه 26 در ارزیابی سال 97، ارتقاء یافت.

فیضیان گفت: همچنین، آزمایشگاه مرکزی دانشگاه لرستان، توانست رتبه 5 را در سطح آزمایشگاه های مرکزی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی وابسته به وزارت علوم کسب کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 28 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gogoryo.ir شناسه مطلب: 371

به "دانشگاه لرستان از ایده ها و طرح های فناورانه دانشجویان حمایت می کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگاه لرستان از ایده ها و طرح های فناورانه دانشجویان حمایت می کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید