خطر ورشکستگی برای بارسلونا

به گزارش مجله سینمایی گوگوریو، یک رسانه اسپانیایی مدعی است در صورت مخالفت بازیکنان بارسلونا با کاهش دستمزدها این باشگاه در معرض ورشکستگی قرار می گیرد.

خطر ورشکستگی برای بارسلونا

به گزارش خبرنگاران به نقل از ورزش سه، رادیو اسپانیایی RAC1 بیان نمود در صورتی که بازیکنان بارسلونا با کاهش دستمزدهایشان مخالفت کنند باشگاه در معرض ورشکستگی قرار می گیرد. بر اساس این گزارش وکلای باشگاه و بازیکنان در این باره ملاقات کرده و مذاکره کرده اند. بازیکنان بارسا باید قبل از روز پنج شنبه این هفته با کاهش 190 میلیون یورویی دستمزدشان موافقت کنند.

رادیو RAC1 می گوید بارسلونا با شرایط پرمخاطره ای روبرو است. در صورتی که تا روز پنج شنبه این توافق حاصل نشود بارسلونا با خطر اعلام ورشکستگی در ماه ژانویه روبرو خواهد شد. یکی از نگران کننده ترین مسائل شرایط لئو مسی است که تصمیم گرفته قرارداد خود را تمدید نکند و باشگاه باید به خاطر رسیدن او به پایان قرارداد قبلی اش به مسی پاداش پرداخت کند.

کارلس توسکتس رئیس کمیته مدیریت بارسا که بعد از استعفای بارتومئو و هیات مدیره کنترل باشگاه را موقتاً بر عهده دارد هفته گذشته با اشاره به دشواری شرایط مالی باشگاه گفت: نگرانی اصلی ما شرایط مالی باشگاه است. اپیدمی کرونا تاثیر شدیدی بر باشگاه داشته. باشگاه ما به توریسم متکی است و حالا همه این درآمد از بین رفته.

اپیدمی کرونا تاثیر ویرانگری بر درآمدهای مالی باشگاه بارسلونا داشته و به نظر می رسد این شرایط دست کم تا پایان فصل جاری ادامه داشته باشد. فروشگاه های رسمی و موزه بارسلونا بخش مهمی از درآمدشان را از دست داده اند و مبلغ نقدی ناشی از حضور در لیگ قهرمانان که توسط یوفا به باشگاه ها پرداخت می شود هم امسال به شدت کاهش یافته.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 9 آذر 1399 بروزرسانی: 9 آذر 1399 گردآورنده: gogoryo.ir شناسه مطلب: 984

به "خطر ورشکستگی برای بارسلونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خطر ورشکستگی برای بارسلونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید