خبرنگاران منتشر کرد؛ برنامه مسابقات ورزشکاران ایران در بازی های آسیایی 2018

به گزارش مجله سینمایی گوگوریو، ورزشکاران کشورمان از روز چهارشنبه هفته جاری کار خود را در هجدهمین دوره بازی های آسیایی به میزبانی کشور اندونزی آغاز خواهند کرد.

خبرنگاران منتشر کرد؛ برنامه مسابقات ورزشکاران ایران در بازی های آسیایی 2018

به گزارش خبرنگاران، بازی های آسیایی 2018 از روز جمعه با برگزاری رقابت های فوتبال آغاز شده و تا 11 شهریور ادامه خواهد داشت. از کشورمان نیز 378 ورزشکار راهی اندونزی خواهند شد تا بتوانند با کسب مدال های رنگارنگ، جایگاه خوبی را برای ایران در جدول نهایی رقم بزنند.

ملی پوشان فوتبال و هندبال اولین ورزشکاران ایرانی هستند که تلاش خود را در بازی های آسیایی آغاز خواهند کرد. هر دو تیم ساعت 16 روز چهارشنبه به ترتیب به مصاف عربستان و مالزی می فرایند. همچنین اعضای تیم ملی والیبال در صورت صعود به فینال، آخرین کسانی هستند که از کاروان ایران در بازی ها حضور خواهند داشت.

به دلیل اینکه کمیته برگزاری مسابقات به صورت لحظه ای برنامه و ساعت بازی ها را تغییر می دهد، این احتمال وجود دارد که ساعت برخی از بازی ها تغییر کند ولی به نظر می رسد روزهایی که ورزشکاران کشورمان باید به مصاف حریفان بفرایند، بدون تغییر خواهد بود.

ساعت ها به وقت محلی و اختلاف ساعت ایران و اندونزی دو ساعت و نیم است، به این ترتیب که ساعت 8 صبح ایران، ساعت 10:30 اندونزی خواهد بود.

برای مشاهده برنامه کامل رقابت ورزشکاران در بازی های آسیایی 2018اینجا را مشاهده کنید.

منبع: تسنیم
انتشار: 15 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gogoryo.ir شناسه مطلب: 253

به "خبرنگاران منتشر کرد؛ برنامه مسابقات ورزشکاران ایران در بازی های آسیایی 2018" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران منتشر کرد؛ برنامه مسابقات ورزشکاران ایران در بازی های آسیایی 2018"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید