جزییات فعالیت متروی تهران در شب های قدر ، این سه ایستگاه تعطیل هستند

به گزارش مجله سینمایی گوگوریو، مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه گفت: خدمات رسانی در تمامی خطوط درون شهری متروی تهران در شب های قدر از ساعت 22 تا 2 بامداد افزایش خواهد یافت.

جزییات فعالیت متروی تهران در شب های قدر ، این سه ایستگاه تعطیل هستند

به گزارش خبرنگاران، مسعود درستی در این مورد اضافه کرد: متروی تهران همیشه سعی نموده است در مناسبت های ملی و مذهبی تسهیلات لازم را برای تردد شهروندان و مسافران فراهم کند. برهمین اساس، برای تکریم شب زنده داران و تسهیل تردد آن ها به مساجد، حسینیه ها و اماکن مذهبی، سرویس دهی در خطوط درون شهری مترو در شب های نوزدهم، بیست و یکم و بیست و سوم ماه مبارک رمضان، تا ساعت 2 بامداد افزایش می یابد.

مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه با بیان اینکه شرکت بهره برداری مترو تهران در نخستین شب قدر در شامگاه یکشنبه 20 فروردین 1402 خدمات رسانی ویژه خود را شروع می نماید، اضافه کرد: در این راستا سرویس دهی در خطوط یک، دو، سه، چهار، شش و هفت متروی تهران از ساعت 22 تا 2 بامداد روز بعد (دوشنبه 21 فروردین) با سر فاصله 30دقیقه انجام خواهد شد.

وی گفت: خدمات رسانی در تمامی خطوط درون شهری متروی تهران در شب های قدر از ساعت 22 تا 2 بامداد افزایش خواهد یافت.

درستی در ادامه با اشاره به خدمات رسانی ویژه متروی تهران در سایر شب های قدر اظهار کرد: همچون شب نوزدهم ماه مبارک رمضان، در شب های بیست و یکم و بیست و سوم ماه رمضان (سه شنبه 22 و پنجشنبه 24 فروردین ماه 1402) سرویس دهی شبانه تا ساعت 2 بامداد با سرفاصله 30دقیقه انجام می گردد.

بر اساس گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه، وی در انتها اضافه کرد: متروی تهران در شب های قدر در خط 5 تهران (صادقیه) - گلشهر و بالعکس و انشعاب فرودگاه مهرآباد و فرودگاه امام (ره) خدمات رسانی شبانه ندارد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 20 فروردین 1402 بروزرسانی: 20 فروردین 1402 گردآورنده: gogoryo.ir شناسه مطلب: 1929

به "جزییات فعالیت متروی تهران در شب های قدر ، این سه ایستگاه تعطیل هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزییات فعالیت متروی تهران در شب های قدر ، این سه ایستگاه تعطیل هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید