تیراندازی خونبار در اوهایو، 2 نفر کشته شدند 2 تن زخمی

به گزارش مجله سینمایی گوگوریو، منابع رسانه ای محلی در آمریکا خبر دادند، تیراندازی در شهر سینسیناتی استان اوهایو به مرگ دو شخص و زخمی شدن سه نفر انجامید.

تیراندازی خونبار در اوهایو، 2 نفر کشته شدند 2 تن زخمی

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، در ادامه خشونت های مسلحانه سریالی در آمریکا، از شهر سینسیناتی این کشور خبر ها از کشته و جراحت حداقل پنج نفر حکایت دارد.

بنا بر گزارش شبکه تلویزیونی محلی wlwt در شهر سینسیناتی، نیرو های پلیس آمریکا بعد از دریافت گزارش ها درباره وقوع تیراندازی در منطقه اسلیم پارک این شهر به محل اعزام شدند.

طبق این گزارش، در نیرو های پلیس این شهر استان اوهایو اعلام کردند که بعد از رجوع به محل متوجه شدند که حداقل پنج نفر هدف تیراندازی قرار گرفتند.

به گفته پلیس سینسیناتی، در نتیجه این تیراندازی مرگبار یک نفر در محل تیراندازی کشته شد و یک نفر دیگر به علت شدت جراحات وارده جانش را در بیمارستان از دست داد.

نیرو های پلیس این شهر آمریکا آمار دقیقی از زخمی های این تیراندازی ارائه ندادند، اما منابع خبری محلی خبر دادند که حداقل سه نفر زخمی شده اند.

منابع خبری و بعلاوه پلیس آمریکا هنوز درباره هویت ضارب یا ضاربان و انگیزه این تیراندازی مسلحانه در سینسیناتی به جزئیات بیشتری اشاره نکردند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 28 تیر 1400 بروزرسانی: 28 تیر 1400 گردآورنده: gogoryo.ir شناسه مطلب: 1412

به "تیراندازی خونبار در اوهایو، 2 نفر کشته شدند 2 تن زخمی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیراندازی خونبار در اوهایو، 2 نفر کشته شدند 2 تن زخمی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید