تنهایی جایی در دنیا که می توانید روی هوا راه بروید!

به گزارش مجله سینمایی گوگوریو، پیاده روی در بالای برج سی ان کانادا

می خواهیم در این مطلب شما را به یکی از ترسناکترین مسیرهای دنیا در کانادا ببریم. جایی که قرار است روی هوا راه بروید!

تنهایی جایی در دنیا که می توانید روی هوا راه بروید!

شاید کمی اهل هیجان باشید و از ارتفاع هم خوشتان می آید! اما باید دید دل و جرات پیاده روی در یکی لبه یکی از بلندترین برج های را دارید یا نه! پیاده روی در بالای برج سی ان کانادا می تواند تجربه متفاوتی برایتان باشد. برج سی ان سومین برج بلند در سراسر دنیا است که ارتفاع آم به 553 متر می رسید، این برج در شهر تورنتو واقع شده است به شهر یک نمای خاص و متفاوت داده است، برج سی ان دارای کاربری مخابراتی، گردشگری است. مخابراتی از این جهت که قایق هایی که روی دریاچه آنتاریو حرکت می نمایند را هدایت می نماید. در ابتدا پس از ساخت این برج قرار نبود کاربری آن گردشگری باشد اما با جذابیت های آن اینجا به یکی از محبوب ترین جاذبه های گردشگری کانادا تبدیل شد. با یک جستجوی ساده نام شهر تورنتو می تواند تصاویری زیبایی از این شهر ببینید که برج سی ان در آنها خودنمایی می نماید. با خبرنگاران همراه باشید تا با هم سری به بالای این برج بزنیم.

با رفتن به این برج می توانید تجربه های جالبی داشته باشید، یکی از اینها صرف غذا در رستوران شیشیه ای 360 درجه آن است، تصور کنید یک غذای خوشمزه را در یک رستوران گردان در ارتفاع بالا نوش جان می کنید. دیگری بودن در طبقه های شیشه ای و ایستادن روی کف های شیشه ای است! در بالای این برج تفریحات زیادی برای شما وجود دارد و برای یک دقیقه هم بیکار نخواهید بود. می توانید به تماشای گالری ها و یا سالن های ورزیش بروید.

اما اینبار می خواهیم درباره یکی از هیجان انگیزترین کارهای ممکن که می گردد در این برج انجام داد صحبت کنیم. پیاده روی در بالای برج سی ان کانادا! همانطور که در این عکس می بینید افراد قرمز پوش که لباس های مخصوصی پوشیده اند توسط یک طناب محکم محافظت می شوند! شما می توانید بدون نگرانی از پاره شدن طناب روی لبه این طبقه ار برج پیاده روی کنید! البته باید این را بگوئیم اگرچه لباس ایمنی و طناب استاندارد شما را نگهداری می نماید اما حتی فکر راه رفتن آن هم لبه کمی ترسناک است.

پس از آموزش های لازم شما می توانید در ارتفاع 356 متری! حدود نیم ساعت پیاده روی کنید. راستا پیاده روی این برج به Edge Walk معروف است و حدود یک و نیم متر هم عرض دارد. اما کسی که تا اینجا آمده احتمالا دقیقا بخواهد لبه پرتگاه پیاده روی کند! بیشتر افرادی که برای پیاده روی در بالای برج سی ان کانادا می روند آدم های ماجراجویی هستند و دلشان برای آدرنالین خونشان تنگ شده! هزینه بلیط این ماجراجویی هیجان انگیز به تاریخ امروز 20 آذر ماه 1396 در سایت رسمی این فعالیت جالب 225 دلار است که شامل تهیه ویدیو از شما، دریافت عکس و تحویل پیرینت آن و گواهی رسمی است. شما از این بلیط فقط یک بار می توانید بهره ببرید و با خرید آن تا دو روز فرصت استفاده از آن را دارید.

اگر ناراحتی قلبی و یا فوبیای ارتفاع را دارید سراغ چنین فعالیتی نروید، چرا که در این شرایط ناخواسته هیجان زیادی به شما وارد می گردد. اگر احیانا پای شما لیز خورد ، جای نگرانی نیست چرا که شما با طناب های محکی از بالا نگهداری می شوید. یکی از هدایت های راهنمای شما این است که بایستی دست هایتان را باز نگهدارید، این کار همان ثابت نگه داشتن بال های پرنده ها در آسمان است و به تعادل شما یاری می نماید. یکی از عکس های هیجان انگیزی که اینجا می توانید بگیرید حالت افتادن است! مثل عکس پایین، همانطور که می بینید این فرد به طناب وصل شده و اصلا قرار نیست به پایین بیافتد!

جالب است بدانید افراد زیادی روی این لبه ترسناک از فرد مورد علاقه شان خواستگاری کردند و بله شنیدند! و عکس های فراموش نشدنی را ثبت کردند.

پیاده روی در بالای برج سی ان کانادا برای دیدن شهر فوق العاده تورنتو از ارتفاع بسیار مناسب است، البته اگر هنگامی که بالا هستید باد بیاید شاید کمی به هیجانتان اضافه گردد چرا که احتمالا تکان های شدید خواهید خورد. با رفتن به این راستا افراد زیادی را خواهید دید که مثل شما برای این فعالیت هیجان انگیز و البته ترسناک در حال آماده شدن هستند. پیر، جوان و آدمهای ماجراجو

معماری برج سی ان بسیار خاص و شگفت انگیز است و در طراحی آن از آسانسورهای سریع السیر شیشه ای استفاده شده است تا مسافران بتوانند حین انتقال از هیجان بیشتری لذت ببرند. یکی از نکات گفتنی درباره برج سی ان آنتن معروف آن است که با 102 متر کارگذاری شده است. این آنتن فولادی دارای 8 قسمت است و جالب است بدانید هر یک از این قسمت ها وزنی معادل 8 تن! دارند. شاید سئوالتان این باشد که چگونه این آنتن را روی برج قرار دادند؟ متخصصان برای کارگذاری آنتن برج سی ان از هلیکوپترهای قوی می توانند اجسام چند تنی را بلند نمایند استفاده کردند. این کاری به سختی اما در نهایت به درستی انجام شد.

همین موارد جذابی که تا به اینجا گفته شد دلیل محبوبیت برج سی ان نزد گردشگران است و هر سال افراد زیادی به تورنتو برای دیدن آن از نزدیک می آیند و باعث شده سالانه از این برج درآمدی معادل 40 میلیون دلار برای صاحبان آن داشته باشد. پیشنهاد می کنیم در سفر به کانادا برای یک بار هم که شده سری به این برج بزنید و اگر خیلی اهل ماجراجویی نیستید حداقل در زمان های مثل غروب خورشید و شب به بالای آن بروید و شهر تورنتو را ببینید.

ما آدرس سایت راستا پیاده روی برج سی ان را در اینجا برایتان قرار دادیم و شما می توانید با کلیک روی آن بلیط این ماجراجویی را رزرو کنید و از خدماتی که آنها به شما می دهند. در اینترنت و شبکه های اجتماعی فیلم های دیدنی از کسانی که بالای برج سی ان برای پیاده روی رفتند وجود دارد که پیشنهاد می کنیم نگاهی هم به آنها بیاندازید تا لذت ببرید.

منبع: الی گشت
انتشار: 27 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gogoryo.ir شناسه مطلب: 66

به "تنهایی جایی در دنیا که می توانید روی هوا راه بروید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تنهایی جایی در دنیا که می توانید روی هوا راه بروید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید