تدابیر سختگیرانه مرزی کشورهای آمریکای جنوبی و مرکزی برای مقابله با کرونا

به گزارش مجله سینمایی گوگوریو، کشورهای آمریکای مرکزی و جنوبی تدابیر بیشتری را برای مقابله با شیوع ویروس کرونا اتخاذ نموده اند.

تدابیر سختگیرانه مرزی کشورهای آمریکای جنوبی و مرکزی برای مقابله با کرونا

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز، گواتمالا نخستین مورد فوت به خاطر ویروس کرونا را تایید نموده و پاناما مانع ورود اتباع خارجی می گردد و هندوراس نیز به مدت یک هفته مرزهای خود را بسته است.

رهبران آرژانتین و پرو نیز روز یکشنبه اعلام کردند که به منظور مهار ویروس کرونا مرزهای خود را می بندند. آرژانتین به مدت 15 روز مرزهای خود را به روی اتباع خارجی می بندد. این مطلب را آلبرتو فرناندز رئیس جمهور این کشور اعلام نموده است.

فرناندز گفت: مدارس خصوصی و دولتی تا 31 مارس تعطیل خواهد بود. پارکهای ملی نیز تعطیل می گردد.

آرژانتین پیش از این نیز دستور ممنوعیت ورود 30 روزه کسانی را به خاک این کشور داده است که به کشورهایی که از کرونا به شدت آسیب دیده اند، سفر داشته اند.

این کشور همچنین صدور ویزا برای اتباع آمریکا چین کره جنوبی ژاپن ایران بریتانیا و بسیاری از کشورهای اروپایی را به طور موقت لغو نموده است.

رئیس جمهور پرو نیز گفته است که این کشور مرزهای خود را خواهد بست و حمل و نقل هوایی و دریایی نیز متوقف خواهد شد.وی از شهروندان پرویی خواسته است تا به مدت 15 روز در قرنطینه خانگی قرار گیرند.

وزیر بهداشت گواتمالا مرگ یک پیرمرد 85 ساله بر اثر کرونا را تایید نموده است. پاناما دستور تعطیلی هتل ها و سایر اماکن عمومی را صادر نموده است. دولت پاناما همچنین دستور داده است تا فروشگاه ها غیر از سوپرمارکتها و داروخانه ها تعطیل گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gogoryo.ir شناسه مطلب: 586

به "تدابیر سختگیرانه مرزی کشورهای آمریکای جنوبی و مرکزی برای مقابله با کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تدابیر سختگیرانه مرزی کشورهای آمریکای جنوبی و مرکزی برای مقابله با کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید