تامین نیرو های ماهر به وسیله خرید خدمات

به گزارش مجله سینمایی گوگوریو، رئیس روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: این اداره با جدیت موضوع طرح تامین نیرو های مورد احتیاج را به وسیله خرید خدمات دنبال می نماید.

تامین نیرو های ماهر به وسیله خرید خدمات

حسین محمدزاده رئیس روابط عمومی آموزش وپرورش خراسان رضوی گفت: در سال تحصیلی نو با کمبود معلم روبرو بودیم برای همین امر سه راه چاره را در دستور کار خود جهت برطرف مشکل معلم قرار دادیم.

او اضافه کرد: در ابتدا از بازنشستگان عزیز دعوت به همکاری کردیم و قرار شد مؤظفی این عزیزان از 14 ساعت به 24 ساعت افزایش یابد٬ در مرحله بعد نیز به وسیله سرباز معلم و طلبه معلم سعی در تأمین کمبود نیرو در مدارس استان شد.

رئیس روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی درباره طرح خرید خدمات ادامه داد: در حال حاضر آخرین و برترین راه چاره برای برطرف کمبود معلم در سطح استان و مشهد اجرای طرح خرید خدمات است که فرایند آن در هفته گذشته شروع و تا روز یکشنبه نیز ادامه داشت.

حسین محمدزاده بیان نمود: تعداد افراد متقاضی در ثبت نام اولیه طرح خرید خدمات 40 هزار نفر می باشد که از این تعداد هزار نفر بعد از طی مراحل گزینش جذب می شوندتا هرچه سریع تر در مدارس به کارگیری شوند.

او توضیح داد: کار گزینش در حداقل 10 روز آینده به سرانجام خواهد رسید و ما سعی داریم هرچه سریع تر مباحث مربوط به حوزه اقتصادی و گزینش این عزیزان انجام گردد.

پیروزیت دانش آموزان استان خراسان رضوی در المپیاد های علمی

حسین محمدزاده رئیس روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی با اشاره به پیروزیت دانش آموزان استان در المپیاد های مختلف علمی کرد و گفت: این عزیزان در 5 رشته پیروز به کسب 26 مدال رنگین در المپیاد های دانش آموزی کشور شدند٬ البته نتایج 7 رشته دیگر به زودی اعلام خواهد شد.

او اضافه کرد: دانش آموزان استان در رشته های کامپیوتر٬ زیست شناسی٬ علوم زیستی٬ جغرافیا و نانو پیروز به کسب 8 مدال طلا٬ 9 مدال نقره و 9 مدال برنز شده اند که باعث افتخار برای استان می باشند.

خبرنگاران خراسان رضوی مشهد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 26 مهر 1401 بروزرسانی: 26 مهر 1401 گردآورنده: gogoryo.ir شناسه مطلب: 1854

به "تامین نیرو های ماهر به وسیله خرید خدمات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تامین نیرو های ماهر به وسیله خرید خدمات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید