بیرانوند: مطمئن باشید این بار تاریخ سازی می کنیم

به گزارش مجله سینمایی گوگوریو، دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران گفت:می دانیم کار خیلی سختی داریم، ولی مطمئن باشید اینجاییم تا بتوانیم تاریخ سازی کنیم.

بیرانوند: مطمئن باشید این بار تاریخ سازی می کنیم

علیرضا بیرانوند در نشست خبری قبل از آغاز تمرین امروز تیم ملی فوتبال ایران در سالن کنفرانس استادیوم الریان دوحه قطر گفت: ممنون از اصحاب رسانه که به اینجا آمدید. سومین بار متوالی به جام جهانی می آییم. در دو دوره قبلی بخصوص جام جهانی 2018 خیلی خوب بودیم و می توانستیم صعود کنیم. این موضوع و تجربه می تواند به ما یاری کند. می دانیم کار خیلی سختی داریم و مطمئن باشید اینجاییم تا بتوانیم تاریخ سازی کنیم.

دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران اضافه نمود: جام جهانی یکی از بزرگترین رویداد های فوتبالی است و ما می خواهیم این بار به دور بعدی صعود کنیم.

او درباره سوال خبرنگار انگلیسی مبنی بر پیش بینی شادی های پس از گل تیم ملی ایران توضیح داد: هرکس آرزو دارد اینجا در جام جهانی باشد. تمام تمرکز خودمان را حالا اینجا گذاشتیم تا بتوانیم برترین عملکرد را داشته باشیم. بحث شادی پس از گل یک موضوع کاملا شخصی است. ما اینجاییم تا مردم ایران را خشنود کنیم و این تیم برای ایران است. ما پایبند به همه چیز هستیم.

منبع: فرارو
انتشار: 26 آبان 1401 بروزرسانی: 26 آبان 1401 گردآورنده: gogoryo.ir شناسه مطلب: 1865

به "بیرانوند: مطمئن باشید این بار تاریخ سازی می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیرانوند: مطمئن باشید این بار تاریخ سازی می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید