برای آنهایی که سرشان شلوغ است!

به گزارش مجله سینمایی گوگوریو، چگونه با مدیریت مشغله های خود، زمان بیشتری بدست بیاوریم

اگر شما هم جزو کسانی هستید، که سرتان شلوغ است و مدام به اطرافیانتان می گویید که وقت ندارید، پس این مطلب برای شماست. بیشتر کارآفرینان با وجود دغدغه های زیادی که در پیش دارند، با این مشکل روبرو می شوند. البته این بدان معنی نیست که باید بسوزید و بسازید. پس با شناخت درست این دلایل، به حل آن بپردازید. در ادامه با خبرنگاران همراه باشید تا از وقتتان بهتر بهره ببرید.

برای آنهایی که سرشان شلوغ است!

در برخی مواقع شما خیلی کمتر از آن چیزی که فکر می کنید، کار می کنید. این تصور غلطی است که فکر می کنید مدام در حال کار کردن هستید. زمان های تلف شده زیادی وجود دارد که شما از آنها هیچ استفاده ای نمی کنید.

این جمله که می گویید سرم شلوغ است، بیشتر بهانه ای برای فرار کردن از زیر کار است. می توان آن را راهی برای تلقین کردن دانست که به خودتان می گویید، زیاد کار نموده ام و الان وقت استراحت است.

برای اینکه کمی این موضوع برایتان ملموس تر گردد، بهتر است کمی از کارهای روزانه خود یادداشت برداری کنید. تنها کافیست با همان روال قدیم کار نموده و در نهایت تعداد کارهای متفرقه خود را فهرست کنید، از تعداد لایک های اینستاگرام گرفته تا زمانی که صرف خوردن و نوشیدن می کنید. با ثبت این نتایج، در نهایت حیرت زده خواهید شد.

اما این تنها گوشه ای از مسائل است، از طرف دیگر گاهی آنقدر کارتان زیاد است که واقعا میان این همه مشغله های کاری گم می شوید و به هیچ یک از کارهایتان نمی رسید. برای اینکه کیفیت کارتان، فدای کمیت نگردد، باید شخصی را استخدام کنید که در نهایت بتوانید کارهایتان را به برترین نحو انجام دهید. در کنار این موضوع، شما پی خواهید برد که چه اندازه باید کار کنید تا به ایده آلتان برسید.

پس زمانی که از سر کار بر می گشت، اگر خسته و کلافه هستید و حس می کنید که در کارتان پیشرفتی نداشته اید، برترین راه چاره، تشخیص زمان های تلف شده و بازیابی آنهاست. البته این بدان معنی نیست که از خانواده، سرگرمی، سلامتی و پرداختن به امور مشتریانتان بزنید؛ بلکه ایده اصلی، برگرداندن زمان های هدررفته مربوط به انجام دادن کارهای بی فایده هست.

منبع: الی گشت
انتشار: 16 اسفند 1400 بروزرسانی: 16 اسفند 1400 گردآورنده: gogoryo.ir شناسه مطلب: 1679

به "برای آنهایی که سرشان شلوغ است!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برای آنهایی که سرشان شلوغ است!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید