اشتراک مطالب توییتر به وسیله استوری اینستاگرام آسان شد

به گزارش مجله سینمایی گوگوریو، هر شبکه اجتماعی، جو خاص خودش را دارد و متناسب با اتمسفر آن، انتظار فعالیت متفاوتی از کاربران حرفه ای یا نیمه حرفه ای و اهل رسانه در آنها می رود. برای مثال شما نمی توانید با همان حال و هوای اینستاگرام در توییتر فعالیت کنید، چرا که سخت به وسیله کاربران جریمه می شوید و برعکس.

اشتراک مطالب توییتر به وسیله استوری اینستاگرام آسان شد

اما به هر حال بسیاری موارد پیش می آید که ما دوست داریم توییت های جالب یا خبری را در اینستاگرام خودمان به نحوی به اشتراک بگذاریم. تا حالا شیوه اصلی این کار، گرفتن اسکرین شات و اشتراک مطلب در قالب پست یا استوری بود.

اما حالا با به روزرسانی اپلکیشن توییتر و هم استفاده از امکان اشتراک پست iOS شما می توانید راحت تر مطالب توییتر را وارد استوری های خود کنید.

برای این کار به سادگی روی آیکون اشتراک زیر توییت مورد نظر، تپ کنید و در صفحه ای که بالا می آید Instagram Stories را انتخاب کنید.

توییتی که در استوری برای اشتراک گذاری ظاهر می گردد، می تواند در صورت لزوم به وسیله شما مقدار اش تغییر داده گردد و مکانش تغییر کند و مثل همه استوری ها، متن و استیکر و موسیقی روی آن گذاشته گردد.

البته خیلی ها ممکن است، هنوز به همان اسکرین شات گرفتن علاقه بیشتری نشان بدهند. توجه کنید که حتی در خصوص توییت های دارای ویدئو یا گیف هم آنچه وارد استوری می گردد یک تصویر ایستا خواهد بود.

توجه بفرمایید که iOS شما هم باید به روز باشد.

منبع

منبع: یک پزشک
انتشار: 7 مرداد 1400 بروزرسانی: 7 مرداد 1400 گردآورنده: gogoryo.ir شناسه مطلب: 1431

به "اشتراک مطالب توییتر به وسیله استوری اینستاگرام آسان شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اشتراک مطالب توییتر به وسیله استوری اینستاگرام آسان شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید