بدون رژیم و ورزش 6 کیلو کم کنید

به گزارش مجله سینمایی گوگوریو، متخصص تغذیه بیان داشت که زمان مناسب برای شما به شما یاری می نماید که بدون کوشش وزن خود را کم کنید.

بدون رژیم و ورزش 6 کیلو کم کنید

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، به نقل از اسپوتنیک مایکل موسلی روش کاهش وزن تا 6 کیلو ظرف 12 هفته بدون رژیم و تمرین را توضیح داد.

موسلی معتقد است که انتخاب زمان مناسب برای صرف شام به لاغر شدن بدون کوشش یاری می نماید. وی توصیه کرد که 3 ساعت قبل از خواب غذا نخورید و از خوردن تنقلات در عصر صرف نظر کنید تا شاهد بهبود شرایط سلامتی و فرم بدن خود باشید.

این پزشک به تحقیقات صورت گرفته به وسیله دانشگاه تاتینگمس و دانشگاه تهران اشاره نمود که در آن ها 82 زن سالم با اضافه وزن شرکت کردند، نقطه مشترک آن ها این بود که تقریبا در ساعات عصر دست از خوردن می کشیدند.

شرکت نمایندگان به دو گروه تقسیم شدند و از آن ها خواسته شد که طی 12 هفته از دستورات کارشناسان پیروی نمایند: به تعدادی از آن ها پیشنهاد داده شد که در زمان عادت نموده خود شام بخورند و بعضی دیگر سه تا 4 ساعت قبل از خواب وعده غذایی آخر خود را داشته باشند. در نتیجه تحقیقات اعضای گروه دوم به طور میانه 7 کیلو لاغر شدند. موسلی تاکید نمود: مقدار دور کمر آن ها نیز تغییر کرد و بعلاوه سطح کلسترون و چربی خونشان کاهش یافت.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 5 خرداد 1401 بروزرسانی: 5 خرداد 1401 گردآورنده: gogoryo.ir شناسه مطلب: 1744

به "بدون رژیم و ورزش 6 کیلو کم کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بدون رژیم و ورزش 6 کیلو کم کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید