ببینید؛ برنده مسابقات مورتال کامبت صندلی را پرت کرد و جایزه را از دست داد

به گزارش مجله سینمایی گوگوریو، پرتاب کردن کنترلر به این طرف و آن طرف در حالت عصبانیت بعد از باخت در یک بازی ممکن است چیز چندان عجیبی نباشد اما چند نفر از ما گیمرها تا به امروز نه از روی عصبانیت بلکه از روی خوشحالی پس از برد،صندلی ای را که روی آن نشسته ایم برداشته و پرت نموده ایم؟ این دقیقا اتفاقی است که اخیرا در طول یک تورنمنت بازی مورتال کامبت 1 (Mortal Kombat 1) اتفاق افتاده است و به علت آسیب رساندن به تجهیزات گران قیمت، فرد برنده جایزه را از دست داد.

ببینید؛ برنده مسابقات مورتال کامبت صندلی را پرت کرد و جایزه را از دست داد

این اتفاق در مسابقات قهرمانی بازی های مبارزه ای CEO 2024 که در ساحل دایتونا در فلوریدا برگزار شده، افتاده است. تعدادی از بازی ها در این مسابقات وجود داشتند که مورتال کامبت 1 یکی از آن ها بود. بازیکنی که به نام دیلوچ (Dyloch) شناخته می گردد، در فینال مسابقات پیروز شد و تصمیم گرفت که برترین راه برای جشن گرفتن پیروزی خود، پرتاب کردن صندلی اش به بیرون از رینگ است.

خوشبختانه در پی این اتفاق کسی آسیب ندید، اما صندلی به یک چراغ بسیار گران قیمت برخورد کرد. به گفته الکس جیبیلی (Alex Jebailey)، مدیرعامل CEO Gaming، یکی از این وسایل تقریبا 2992 دلار قیمت دارد و او حتی در توییتی درخواست اطلاعات پی پال فرد خاطی را کرد زیرا باید پول آن را بپردازد. حال جالب است بدانید که دیلوچ برای پیروزی در این تورنمنت 265 دلار برنده شد، به این معنی که او نه تنها همه آن را از دست داده است، بلکه 2427 دلار اضافی را نیز باید از جیب خود بدهد. در حالی که او موافقت کرد که مسئولیت این موضوع را قبول کند، به نظر نمی رسد دیلوچ از این که نمی تواند جایزه را نگه دارد، شاد شده باشد.

اگرچه این تنها پیامد پرتاب صندلی گفته شده نیست. جیبیلی بعلاوه تهدید نموده است که در صورت تکرار چنین اتفاقی، فرد خاطی محروم خواهد شد: اگر یک نفر دیگر چیزی را پرتاب کند، شما از هر رویدادی که من مسئول برگزاری آن هستم، محروم خواهید شد. این آخرین هشدار برای هر کسی در آینده است. اشیا را پرت نکنید. این یک درخواست کاملا منطقی با توجه به آسیب صورت گرفته است. این در حالی است که اگر دیلوچ به طور تصادفی با آن صندلی به سر کسی ضربه می زد، اوضاع برای او بسیار بدتر می شد.

منبع: Destructoid

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 20 تیر 1403 بروزرسانی: 20 تیر 1403 گردآورنده: gogoryo.ir شناسه مطلب: 2014

به "ببینید؛ برنده مسابقات مورتال کامبت صندلی را پرت کرد و جایزه را از دست داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ببینید؛ برنده مسابقات مورتال کامبت صندلی را پرت کرد و جایزه را از دست داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید