بازسازی آپارتمان: بازی قدیمی Chrono Cross احتمالا برای پلی استیشن بازسازی می گردد

به گزارش مجله سینمایی گوگوریو، طبق گزارش های اخیر قرار است بازی کرونو کراس (Chrono Cross) برای کنسول های نسل تازه بازسازی گردد. این بازی به وسیله شرکت اسکوئر انیکس در سال 1999 برای کنسول پلی استیشن 1 عرضه شد. یکی از موارد لو رفته در فهرست انویدیا نیز همین مورد بود.

بازسازی آپارتمان: بازی قدیمی Chrono Cross احتمالا برای پلی استیشن بازسازی می گردد

جهت دریافت خدمات بازسازی آپارتمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

اوایل این ماه بود که خبر عرضه یک بازسازی بزرگ از طرف سونی مطرح شد. در اصل این خبر را یکی از سازندگان موسیقی متن بازی گفته بود. پس از سؤالاتی که از وی شد، تعیین شد منظور او کرونو کراس است. طبق گفته های او امکان دارد که این بازی انحصاری پلی استیشن باشد. البته هنوز به طور کامل این موضوع تأیید نشده و احتمال حضور آن در پلتفرم های دیگر هم وجود دارد.

بازی کرونو کراس در سبک نقش آفرینی ژاپنی (JRPG) است. چون که سیستم پلی استیشن بیشتر اوقات میزبان این سبک بازی بوده احتمال حضور آن در ایکس باکس کم است. با این حال سازنده آن یعنی شرکت پراگماتا (Pragmata) دیگر فعالیت انحصاری نداشته و تعداد بسیاری بازی دارد که در پلتفرم های دیگر عرضه شده اند.

کسی که این خبر را منتشر نموده است گفته:

بازی کرونو کراس یک بازی در سبک نقش آفرینی بوده و داستان آن درباره یک نوجوان به نام سرج (Serge) است. او با یک جهانی موازی روبه رو شده که در آن خودش مرده است. او در کوشش است تا علت جدایی این دو جهان را پیدا کند و در جهت با چالش های بسیاری روبه رو می گردد.

کرونو کراس در زمان عرضه موفقیت بسیار خوبی را کسب کرد و توانست از بسیاری از مجلات نمره کامل را کسب کند. فروش این بازی هم نسبتا خوب بوده و تا سال 2003 حدود 1.5 میلیون نسخه در جهان فروخته است. در سال 2011 این بازی دوباره در سیستم پلی استیشن عرضه شد ولی تغییر خاصی با نسخه اصلی نداشت. این طور که به نظر می رسد نسخه نو یک بازسازی کامل از این شاهکار قدیمی بوده و به طور کلی تغییرات زیادی را در آن ایجاد خواهد نمود.

به طور کلی ریمیک (Remake) یا بازسازی یک بازی، یعنی به طور کامل از اول ساخته گردد. علت آنکه نام قبلی را یدک می کشد این است که داستان و عناصر اصلی بازی ثابت است ولی از لحاظ گرافیکی و گیم پلی به طور کامل از نو خواهد بود.

منبع: VideoGamesChronicle.com

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 25 آذر 1400 بروزرسانی: 25 آذر 1400 گردآورنده: gogoryo.ir شناسه مطلب: 1592

به "بازسازی آپارتمان: بازی قدیمی Chrono Cross احتمالا برای پلی استیشن بازسازی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی آپارتمان: بازی قدیمی Chrono Cross احتمالا برای پلی استیشن بازسازی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید