ایکاردی به ایتالیا بازگشت

به گزارش مجله سینمایی گوگوریو، مائورو ایکاردی هم با خروج از قرنطینه خانگی در پاریس به ایتالیا برگشت.

ایکاردی به ایتالیا بازگشت

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران به نقل از ورزش 3، پس از نیمار، تیاگو سیلوا، ادینسون کاوانی و کیلور ناواس، حالا مائورو ایکاردی هم با ترک پاریس به ایتالیا برگشت. او که سال ها در میلان اقامت داشت و همسر و فرزندانش هم در این شهر ساکن هستند، اکنون ترجیح داده تا درکنار آنها باشد.

پس از شیوع گسترده کرونا در فرانسه، باشگاه پی اس جی از بازیکنانش خواسته بود که در منزل خود بمانند و بر اساس دستورالعمل های بدنساز تیم در خانه تمرین نمایند. با این حال خیلی زود معین شد که چند بازیکن فرانسه را ترک نموده اند. نیمار و تیاگو در برزیل هستند. کاوانی به اروگوئه رفت و ناواس هم با پروازی 200 هزار دلاری راهی کشورش کاستاریکا شد.

او در توجیه این اتفاق گفت که ما اجازه داریم که به محل اقامت مان برگردیم و قانون شکنی ننموده ام. ایکاردی تاکید نمود تمام قوانین قرنطینه در میلان را رعایت می نماید و سلامتی اعضای خانواده، برایش از هر چیزی مهمتر است.

باشگاه پاریسی به خصوص نگران این است که در صورت آغاز تمرینات، این دست بازیکنان نمی توانند به فرانسه برگردند و در صورت بازگشت نیز باید دو هفته در قرنطینه باشند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 30 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gogoryo.ir شناسه مطلب: 624

به "ایکاردی به ایتالیا بازگشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایکاردی به ایتالیا بازگشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید