این کتاب برای فیلمنامه بسیار کاربرد دارد

به گزارش مجله سینمایی گوگوریو، به گزارش خبرنگاران در خراسان رضوی، مجموعه داستان باد مرگ به قلم سروش مظفرمقدم شب گذشته با حضور جمعی از نویسندگان، اهالی شعر و ادب و هنرمندان در کافه کتاب آنجا در مشهد رونمایی شد.

این کتاب برای فیلمنامه بسیار کاربرد دارد

محمدباقر کلاهی اهری نویسنده و منتقد ادبی در این مراسم گفت: داستان های سروش مظفرمقدم به هم پیوسته و قانع کردن نماینده است؛ مخصوصا درمورد قصه باغ سایه ها که درمورد تقدیر و مرگ گفته شده و فکر خواننده را مورد توجه قرار می دهد که مخاطب علاقه مند به ادامه دادن و خواندن این کتاب می گردد.

وی گفت: نویسنده در این کتاب از واژه های زیبایی که انسان را به وجد می آورد، استفاده می نماید.

رضا عابدین زاده نیز از فعالان ادبی خراسان در این نشست، روایت کتاب بادمرگ را در رابطه با گنج هایی که نویسنده استفاده نموده، دانست و گفت: این کتاب برای فیلمنامه بسیار کاربرد دارد و باتوجه به دغدغه های اجتماعی نویسنده، از داستان های پرمحتوا و استخوان دار استفاده نموده است.

وی بعلاوه از وهم بودن داستان های این کتاب ابراز خوشایندی کرد.

سروش مظفرمقدم نویسنده این کتاب نیز در این نشست گفت: باد مرگ داستان های بلندی است، باعنوان های وهمی و رازآلود که درون مایه معرفت شناختی دارد.

وی، بادمرگ، باغ سایه ها، شب شکسته، سکوت جمجمه، جاده دست خضر، خانوم خانوما و آن روی سکه را عناوین داستان های بلند این کتاب برشمرد و اضافه نمود: این مجموعه از نظر تعلیق، فضاهای زنده و تصویرپردازی های به یادماندنی و متنوعی دارد.

سروش مظفرمقدم بعلاوه با بیان اینکه ادبیات مشهد شرایط خوبی ندارد، اضافه نمود: نویسندگان به شکل جزیره های منفرد مخصوصا درحوزه داستان مشغول هستند و برای بهترشدن شرایط نویسندگی در مشهد باید نویسندگان با موضوع تشکل های هنری با یکدیگر هم افزایی داشته باشند و بعلاوه برای انتشار آثارشان از ناشران بومی استفاده نمایند.

محمدتوکلی دبیر انجمن ادبی وفرهنگی گات هم دراین مراسم گفت: این انجمن باهدف روبرو تازه بامقوله شعر، ایجادپیوند بین حوزه ادبیات و شعر با دیگر حوزه های هنری در مشهد از شهریور سال جاری فعالیت خود را شروع نموده است.

مجموعه داستان باد مرگ در 190 صفحه، قطع رقعی و جلد شومیز از سوی نشر مانیا هنر روانه بازار نشر شد.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 1 آذر 1400 بروزرسانی: 1 آذر 1400 گردآورنده: gogoryo.ir شناسه مطلب: 1569

به "این کتاب برای فیلمنامه بسیار کاربرد دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این کتاب برای فیلمنامه بسیار کاربرد دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید