ایسوس راگ فون 3 معرفی گردید؛ اسنپدراگون 865 پلاس و 16 گیگابایت رم

به گزارش مجله سینمایی گوگوریو، ایسوس از نسل جدید گوشی مخصوص بازی خود رونمایی کرد. ایسوس راگ فون 3 به جدیدترین چیپست کوالکام، اسندراگون 865 پلاس و یک باتری غول پیکر مجهز شده است.

ایسوس راگ فون 3 معرفی گردید؛ اسنپدراگون 865 پلاس و 16 گیگابایت رم

بازار گوشی های گیمینگ داغ است و شرکت های مختلفی مانند شیائومی، ایسوس و لنوو در این بخش فعالیت دارند. پس از معرفی گوشی لنوو Legion Phone Duel، ایسوس امروز از جدیدترین محصول خود برای این بخش از بازار رونمایی نموده که مانند نسل های گذشته به مشخصات فنی قدرتمندی مجهز شده است.

ایسوس راگ فون 3 به نمایشگر 6.59 اینچی AMOLED با رزولوشن فول اچ دی پلاس و نسبت تصویر 19.5:9 مجهز شده. این صفحه نمایش با رفرش ریت 144 هرتز، از استاندارد +HDR10 پشتیبانی می نماید. ایسوس برای این محصول خود جدیدترین و قدرتمندترین چیپست کوالکام یعنی اسنپدراگون 865 پلاس را درنظر گرفته که دارای پردازنده گرافیکی آدرنو 650 است و از شبکه 5G نیز پشتیبانی می نماید.

این گوشی ایسوس در نسخه های مختلف وارد بازار می گردد و در بالاترین نسخه به 16 گیگابایت رم LPDDR5 و 512 گیگابایت حافظه داخلی UFS 3.1 مجهز شده است.

این گوشی هوشمند برخلاف نسل گذشته خود که به دوربین اصلی دوگانه مجهز شده، دوربین اصلی سه گانه با سنسور 64 مگاپیکسلی دارد که نسبت به دوربین 48 مگاپیکسلی نسل قبلی یک پیشرفت قابل قبول محسوب می گردد و قابلیت زوم اپتیکال 2 برابری را در اختیار کاربران قرار می دهد.

این دستگاه از دوربین 5 مگاپیکسلی ماکرو و 13 مگاپیکسلی اولترا واید بهره می برد. همانطور که از یک گوشی با پردازنده پرچمدار انتظار می رود، ایسوس راگ فون 3 نیز امکان فیلمبرداری با رزولوشن 8K را برای کاربران فراهم می نماید. دوربین سلفی این محصول 24 مگاپیکسلی است.

یک گوشی گیمینگ علاوه بر سخت افزار قدرتمند و نمایشگر باکیفیت، به اسپیکرهای پرقدرت نیز احتیاج دارد. جدیدترین محصول ایسوس به اسپیکر استریو با پشتیبانی از DTS:X مجهز شده است. این دستگاه از بلوتوث 5.1 پشتیبانی می نماید و دارای پورت USB-C روی فریم است.

ایسوس این گوشی هوشمند خود را به باتری 6000 میلی آمپر ساعتی مجهز نموده تا کاربران در هنگام بازی چندان نگران شارژدهی آن نباشند. این دستگاه از فناوری شارژ سریع نیز پشتیبانی می نماید. این دستگاه از سیستم خنک نماینده GameCool 3 بهره می برد، البته می توان برای آن فن خارجی AeroActive Cooler 3 را نیز سفارش دهید.

این گوشی هوشمند از دکمه های اولتراسونیک بهره می برد که می توان آن ها را شخصی سازی کرد، حتی این امکان برای کاربران درنظر گرفته شده که هر دکمه را تبدیل به دو دکمه نمایند.

به گزارش GSMArena، ایسوس راگ فون 3 در نسخه مجهز به 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی قیمتی برابر با 1000 یورو دارد و نسخه مجهز به 16 گیگابایت رم با 1 00 یورو قیمت بالاتر فروخته می گردد. نسخه Strix این گوشی هوشمند با چیپست اسنپدراگون 865، 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی قیمتی برابر 800 یورو دارد.

منبع : دیجیاتو

منبع: آی تابناک
انتشار: 25 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gogoryo.ir شناسه مطلب: 828

به "ایسوس راگ فون 3 معرفی گردید؛ اسنپدراگون 865 پلاس و 16 گیگابایت رم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایسوس راگ فون 3 معرفی گردید؛ اسنپدراگون 865 پلاس و 16 گیگابایت رم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید