الهویی: وقتی اشتباهات داوری تکرار می گردد فقط 2 دلیل دارد، درباره مسائل فنی بازی با استقلال حرفی نمی توان زد

به گزارش مجله سینمایی گوگوریو، سعید الهویی مربی تیم فوتبال سپاهان از اظهارنظر فنی در خصوص بازی تیمش مقابل استقلال خودداری کرد.

الهویی: وقتی اشتباهات داوری تکرار می گردد فقط 2 دلیل دارد، درباره مسائل فنی بازی با استقلال حرفی نمی توان زد

به گزارش خبرنگاران، سعید الهویی پس از شکست 2 بر صفر تیم فوتبال سپاهان مقابل استقلال در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی، گفت: فکر می کنم درباره مسائل فنی نمی توان شرح داد. قبل از بازی در کنفرانس خبری یک خواهش از کمیته داوران داشتیم که عدالت رعایت گردد. هنوز بازی تمام نشده بود که دو کارشناس داوری گفتند در صحنه پنالتی باید به مهدی قائدی به دلیل تمارض کارت زرد نشان داده می شد.

وی اضافه کرد: اگر قرار باشد یک اتفاقی در فوتبال ما چند هفته پیاپی بیفتد و بازیکنی پنج هفته با یک حربه پنالتی بگیرد و داور تنها یک بازی محروم گردد و دوباره داور دیگری این اشتباه را تکرار کند یا جامعه داوری جهت را اشتباه طی می نماید یا قرار است اتفاق دیگری بیفتد. این طور به نظر می رسد که تیم دیگری به پیروزیت رسیده است و باید تیم دیگری در جای دیگر پیروز گردد. بحث من استقلال و پرسپولیس نیست و در خصوص مسائل کلان صحبت می کنم! نمی گردد یک اشتباه چند هفته تکرار گردد. آدمی که می بیند و تصمیم می گیرد یا صلاحیت این شغل را ندارد یا اتفاق دیگری می افتد که از عقل سلیم به دور است.

مربی تیم فوتبال سپاهان درباره اخراج امیر قلعه نویی گفت: متوجه نشدم چرا قلعه نویی اخراج شده است و وقتی وارد زمین شدیم این مسئله را فهمیدم. قلعه نویی از تصمیمات داور ناراحت شده بود و کارشناسان داوری تأیید نموده اند که تصمیم داور اشتباه بوده است. یک اشتباه داوری مثل این صحنه می تواند شیرازه یک تیم را بپاشد. استقلال در زمین خودش دفاع می کرد که در ضدحمله به پنالتی رسید. با این شرایط تیمی که دفاع می نماید، سطح انرژی اش بالا می رود. درست است که گل دوم را زدند، اما زمانی زدند که داور تمرکز تیم ما را به هم زده بود. امیدوارم از این به بعد عدالت را رعایت نمایند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 مهر 1399 بروزرسانی: 9 مهر 1399 گردآورنده: gogoryo.ir شناسه مطلب: 857

به "الهویی: وقتی اشتباهات داوری تکرار می گردد فقط 2 دلیل دارد، درباره مسائل فنی بازی با استقلال حرفی نمی توان زد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "الهویی: وقتی اشتباهات داوری تکرار می گردد فقط 2 دلیل دارد، درباره مسائل فنی بازی با استقلال حرفی نمی توان زد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید