ازتغییر ظاهر کیوسک های گل و مطبوعات تا بهره برداری از کلینیک درمانی سگ های بدون صاحب آرادکوه

به گزارش مجله سینمایی گوگوریو، مدیر عامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر از افتتاح 17 پروژه شهری در راستای ساماندهی صنایع و مشاغل تا ایام الله دهه فجر خبر داد.

ازتغییر ظاهر کیوسک های گل و مطبوعات تا بهره برداری از کلینیک درمانی سگ های بدون صاحب آرادکوه

به گزارش خبرنگاران، سید علی مفاخریان در بیست و سومین نشست شورای معاونان با اعلام این خبر اضافه نمود: استقرار بازار موقت در خیابان اجتماعی شهرداری منطقه9 و ساماندهی دستفروشان میدان شهدای هفتم تیر در کنار راه اندازی راسته ون کافه ها از پروژه هایی است که در راستای ساماندهی مشاغل سیار و بی کانون در دست اقدام است.

وی درباره تغییر ظاهر کیوسک های گل و مطبوعات مرکز گفت: در همکاری مشترک با سازمان زیباسازی اقداماتی برای تغییر ظاهر بدنه کیوسک ها اجرا شده است که به زودی از آن رونمایی خواهد شد.

مدیر عامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر با اشاره به راه اندازی مرکز خرید و فروش موتورسیکلت، اضافه نمود: هوشمندسازی مراکز خرید و فروش همگانی خودرو از جمله موارد ضروری است که تا بهمن ماه امسال حداقل برای مرکز خرید و فروش چیتگر انجام خواهد شد.

مفاخریان به پروژه های در حال اجرا برای مدیریت سگ های بدون صاحب اشاره کرد و اضافه نمود: کلینیک درمانی سگ های بدون صاحب آرادکوه نقاهتگاه های منطقه ها 5 و 13 در مراحل پایانی است و به زودی به بهره برداری می رسد.

بر اساس گزارش روابط عمومی شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر، وی در ادامه یادآور شد: 17 پروژه با موضوع ساماندهی صنایع و مشاغل، کیوسک، مراکز خرید خودرو ، دستفروشان و ون کافه ها در مراحل مختلف آماده سازی هستند و تا دهه فجر به اجرا خواهند درآمد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 25 شهریور 1400 بروزرسانی: 25 شهریور 1400 گردآورنده: gogoryo.ir شناسه مطلب: 1492

به "ازتغییر ظاهر کیوسک های گل و مطبوعات تا بهره برداری از کلینیک درمانی سگ های بدون صاحب آرادکوه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ازتغییر ظاهر کیوسک های گل و مطبوعات تا بهره برداری از کلینیک درمانی سگ های بدون صاحب آرادکوه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید