ابگرفتگی و سیل در 10 شهر گیلان

به گزارش مجله سینمایی گوگوریو، مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان با اشاره به درگیری 10 شهرستان این استان با آبگرفتگی و طغیان رودخانه بر اثر بارش شدید باران، گفت: همه مسیرها باز است.

ابگرفتگی و سیل در 10 شهر گیلان

امیر مرادی در مصاحبه با مهر با اشاره به آخرین شرایط منطقه ها مختلف استان گیلان بعد از بارش های شدید باران، اظهار کرد: امروز ستاد مدیریت بحران به ریاست استاندار تشکیل و همه فرمانداران نیز پای کار بودند.

وی با بیان اینکه برای 10 شهرستان استان گیلان درگیر آبگرفتگی معابر، طغیان رودخانه ها و بسته شدن جهتهای روستایی شدند، اضافه نمود: با کوشش های اجرا شده از سوی عوامل خدماتی و امدادی تمام جهتها باز است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان با اشاره به اینکه برای حفظ جان مردم تمام پل های آب نمای استان بسته شدند، گفت: ضمن عذرخواهی از همه مردم برای مسدود شدن این جهتها به محض فروکش کردن آب این جهتها بازگشایی می گردد.

وی در ادامه با بیان اینکه در حال حاضر پل موقت کشاورز شهر رانکوه مسدود است، توضیح داد: پیش بینی های لازم برای اسکان موقت، تغذیه و ارائه خدمات برای مردم این منطقه اجرا شده است.

مرادی با اشاره به اینکه هم اکنون حجم بارش های در شرق استان گیلان متمرکز است، اضافه نمود: بر اساس پیش بینی های اجرا شده تا ساعت 11 صبح فردا شاهد بارش های شدید در این منطقه ها خواهیم بود.

وی با بیان اینکه تا ظهر فردا این جهت نیز برای تردد مردم بازگشایی گردد، اضافه نمود: مشکل تأمین آب شرب مردم املش نیز با کوشش های اجرا شده مرتفع شد.

منبع: فرارو
انتشار: 24 آذر 1400 بروزرسانی: 24 آذر 1400 گردآورنده: gogoryo.ir شناسه مطلب: 1591

به "ابگرفتگی و سیل در 10 شهر گیلان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابگرفتگی و سیل در 10 شهر گیلان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید