آمار های جالب از اولین ال کلاسیکو بدون تماشاگر تاریخ

به گزارش مجله سینمایی گوگوریو، ال کلاسیکو در شرایطی امروز برگزار می گردد که این بازی برای اولین بار در تاریخ بدون تماشاگر برگزار می گردد.

آمار های جالب از اولین ال کلاسیکو بدون تماشاگر تاریخ

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، صد و هشتاد و یکمین ال کلاسیکو تاریخ لالیگا در حالی امروز (شنبه) از ساعت 17:30 با شرایط خاصی به میزبانی ورزشگاه نیوکمپ شروع می گردد که برای نخستین بار در تاریخ است که ال کلاسیکو بدون تماشاگر برگزار خواهد شد.

این دو تیم در حالی به مصاف هم می فرایند که آبی اناری ها می توانند با کسب پیروزی خانگی تعداد بردهایشان در ال کلاسیکو را به رئال برسانند چراکه در تاریخ جدال های دو تیم تا به امروز رئال 73 پیروزی و بارسا 72 پیروزی کسب نموده اند و 35 بازی نیز با نتیجه مساوی به انتها رسیده است و رونالد کومان امیدوار است در اولین تجربه مربیگریش در ال کلاسیکو به این مهم دست یابد.

همچنین نودمین بار است که ورزشگاه نیوکمپ میزبان جذابترین بازی باشگاهی فوتبال در دنیا است و بارسلونا پیروز شده است در تمامی میزبانی هایش در ورزشگاه 50 پیروزی، 20 شکست و 20 تساوی کسب کند.

از دیگر نکات جالب در مورد ملاقات عصر امروز آنکه برخلاف سال های گذشته هر دو تیم با عملکردی ناامید کننده در ملاقات های قبلی خود و با قبول شکست برابر رقابیشان گام به این ملاقات گذاشته اند. در حال حاضر این دو تیم در جدول رده بندی شرایط خوبی ندارند و در بین دو تیم بالای جدول نیستند. کاتالان ها با یک بازی کمتر و 7 امتیاز در رده دهم قرار دارند و رئال مادرید با 10 امتیاز در صندلی سوم ایستاده است.

همچنین با نگاهی به تاریخ بازی های این دو تیم شاهد آماری جالب در مورد تعداد گل های این دو تیم تا پیش این بازی این هستیم چراکه تا به امروز هر دو تیم پیروز به زدن 288 گل شده اند و تعداد گل های این دو تیم در تاریخ دوئل هایشان با هم برابری می نماید که خود نشان از حساسیت و جذابیت ملاقات امروز دارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 7 آذر 1399 بروزرسانی: 7 آذر 1399 گردآورنده: gogoryo.ir شناسه مطلب: 980

به "آمار های جالب از اولین ال کلاسیکو بدون تماشاگر تاریخ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمار های جالب از اولین ال کلاسیکو بدون تماشاگر تاریخ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید