آخرین شرایط خاکسپاری منوچهر طیاب در وین

به گزارش مجله سینمایی گوگوریو، در پی درگذشت منوچهرطیاب مستندساز قدیمی، مهرداد آگاهی رایزن فرهنگی ایران در وین درگذشت این هنرمند را به همسر وی خانم باربارا طیاب تسلیت گفت.

آخرین شرایط خاکسپاری منوچهر طیاب در وین

از پروفایل ما bestcanadatours دیدن نمایید.

به گزارش خبرنگاران، در این گفتگوی تلفنی، همسر منوچهر طیاب گفت که همسرش بواسطه ابتلا به سرطان پیشرفته که از ماه ها قبل درگیر آن بوده، از دنیا رفته است و قرار است پیکر این هنرمند در روزهای آینده در قبرستان مرکزی شهر وین و در مجاورت نام آوران دنیای عرصه فرهنگ و هنر به خاک سپرده شود.

همسر طیاب همچنین بیان نمود که در مدت 47 سال زندگی با این فیلمساز و سفرهای متعددی که با هم به ایران داشته اند شیفته فرهنگ و رسوم و طبیعت غنی ایران شده است.

به گفته او، در حال حاضر به خاطر شیوع ویروس کرونا و محدودیت های موجود که با مسائل ناشی از آن روبرو هستیم، به سرعت نمی توانم به ایران برویم . اما مدتی پس از تدفین بنا داریم برای حضور در کنار خواهر و دیگر اعضای خانواده طیاب به ایران سفر کنیم.

طبق اعلام رایزنی فرهنگی ایران در وین، همسر منوچهر طیاب از مستندسازان و جامعه سینمایی ایران که طی دوران بیماری و در این دو روز پس از درگذشت مرحوم طیاب ابراز همدردی کردند،تشکر کرد.

منوچهر طیاب روز چهارم شهریور در اثر ابتلا به سرطان در وین در گذشت.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 مهر 1399 بروزرسانی: 22 مهر 1399 گردآورنده: gogoryo.ir شناسه مطلب: 886

به "آخرین شرایط خاکسپاری منوچهر طیاب در وین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین شرایط خاکسپاری منوچهر طیاب در وین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید