کوچک ترین حافظه بی سیم جهان فراوری شد

به گزارش مجله سینمایی گوگوریو، یک شرکت تجاری از فراوری کوچک ترین حافظه اس اس دی و بی سیم جهان خبر داده که با طیف گسترده ای از وسایل الکترونیکی سازگار است.

کوچک ترین حافظه بی سیم جهان فراوری شد

این حافظه ابعادی به اندازه یک کارت اعتباری بانکی دارد و می توان از آن برای ذخیره سازی عکس، ویدئو، فایل های موسیقی و غیره استفاده کرد. انتقال اطلاعات بین این حافظه و نیز انواع رایانه ها، دوربین ها و پهپادها به سادگی ممکن است.

ابعاد کوچک این حافظه اس اس دی نقل و انتقال آن را تسهیل می نماید. این حافظه که توسط شرکت اسکای باکس فراوری شده با استاندارد بی سیم وای فای 6 سازگاری دارد و بزرگترین مدل آن تا 4 ترابایت گنجایش ذخیره سازی اطلاعات دارد. مدل های متنوع این حافظه بی سیم اس اس دی 512 گیگابایت، یک ترابایت و دو ترابایت ظرفیت ذخیره سازی اطلاعات دارند.

حافظه های یادشده را می توان به سرورهای کلود تبدیل کرد تا بتوان از منزل یا محل کار به داده های ذخیره شده بر روی آن دسترسی پیدا کرد. سرعت نقل و انتقال داده به وسیله این حافظه به 900 مگابایت در ثانیه می رسد. این حافظه چهار برابر سریع تر از حافظه های اس اس دی ساتا و 20 برابر سریع تر از حافظه های اچ دی دی است.

اتصال بی سیم این حافظه به چند وسیله به طور همزمان و مشاهده محتوای ذخیره شده بر روی آن نیز ممکن است. اپلیکیشن اسکای باکس نیز مدیریت محتوای ذخیره شده بر روی حافظه مذکور را تسهیل می نماید. قیمت مدل 512 گیگابایتی این حافظه 99 دلار و قیمت مدل 4 ترابایتی آن با لوازم جانبی 895 دلار است.،مهر

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 16 مهر 1399 بروزرسانی: 16 مهر 1399 گردآورنده: gogoryo.ir شناسه مطلب: 873

به "کوچک ترین حافظه بی سیم جهان فراوری شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوچک ترین حافظه بی سیم جهان فراوری شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید