کرونا مجمع انتخابات فدراسیون ورزش های دانشگاهی را لغو کرد

به گزارش مجله سینمایی گوگوریو، با اعلام ستاد مدیریت بیماری کرونا در تهران به جهت شیوع مجدد ویروس کرونا مجمع عمومی انتخاباتی فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی لغو شد.

کرونا مجمع انتخابات فدراسیون ورزش های دانشگاهی را لغو کرد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی، با توجه به شیوع مجدد ویروس کرونا در کشور و بنابر نامه شماره 1028 ، 125 ، ص ، 99 مورخ 1399، 4، 29 فرمانده محترم ستاد مدیریت بیماری کرونا در شهر تهران مجمع انتخاباتی فدراسیون ورزش های دانشگاهی لغو شد.

بنا براین گزارش در این نامه آمده است :

با عنایت به تصمیمات جدید ابلاغ شده در کلانشهر تهران و در راستای جلوگیری از گسترش شیوع بیماری کرونا در حال حاضر امکان برگزاری انتخابات مجمع فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی میسر نمی باشد و انتخابات به زمان دیگری که متعاقباً اعلام خواهد شد موکول می گردد.

به گزارش خبرنگاران، پیش از این قرار بود که مجمع انتخاباتی فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی در تاریخ 19 اسفند ماه سال گذشته برگزار گردد که به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gogoryo.ir شناسه مطلب: 820

به "کرونا مجمع انتخابات فدراسیون ورزش های دانشگاهی را لغو کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا مجمع انتخابات فدراسیون ورزش های دانشگاهی را لغو کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید