کار در هفت تپه به روال عادی بازگشت

به گزارش مجله سینمایی گوگوریو، یاوری مدیرکل وزارت تعاون، کارورفاه اجتماعی اعلام نمود: طی جلسات در فرمانداری و کارگاه هفت تپه و شوش، کارفرمای کشت و صنعت نیشکر پذیرفت که به تأمین لباس و کفش کار ایمنی برای کارگران در موعد مقرر اقدام نماید.

کار در هفت تپه به روال عادی بازگشت

از سفر با تور سریلانکا به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا دیدن کنید.

به گزارش گروه مالی خبرنگاران، کریم یاوری مدیرکل حمایت از مشاغل و بیمه بیکاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاطرنشان کرد: طی جلسات متعدد در فرمانداری و محل کارگاه هفت تپه و شوش کارفرمای کشت و صنعت نیشکر پذیرفت که نسبت به تأمین لباس و کفش کار ایمنی برای کارگران در موعد مقرر اقدام نماید.

وی گفت: کارفرمای هفت تپه همچنین پذیرفت حقوق مهرماه کارگران حداکثر تا سرانجام آذر ماه پرداخت گردد.

به گفته یاوری، کارفرمای هفت تپه پذیرفته که حقوق آبان ماه کارگران هفت تپه حداکثر تا دهم دی ماه پرداخت گردد. بازنشسته ها طی سه قسط حق سنوات و مزایای قانونی خود را دریافت کنند و عناوین شغلی و ارتقاء کارگران در کمیته طرح طبقه بندی مشاغل آنالیز و براساس قانون اقدام گردد. حق غذای کارگران با 100% افزایش به پنج هزار تومان افزایش یابد.

کریم یاوری خاطرنشان کرد: هم اکنون وقت آن است باتوجه به تأخیر پیش آمده در برداشت نیشکر، کارگران با تمام توان نسبت به وظائف خود اقدام و جدیت کنند تا برداشت محصول دچار مشکل نگردد و کارگران از حاصل دسترنج و کار خود معیشت خانواده هایشان را تأمین کنند.

وی تاکید نمود: اساس کار باید کاشت، داشت و برداشت به موقع باشد تا از این پس پرداخت مطالبات کارگران با مشکل روبرو نگردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 دی 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: gogoryo.ir شناسه مطلب: 291

به "کار در هفت تپه به روال عادی بازگشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کار در هفت تپه به روال عادی بازگشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید