کادر درمان، سربازان جنگ جهانی کرونایی هستند

به گزارش مجله سینمایی گوگوریو، خبرنگاران/خراسان رضوی مربی تیم ملی پارالمپیک دوومیدانی گفت: سابقه ابتلا به کرونا را دارم و با زحمات شبانه روزی کادر درمان آشنا هستم و واقعیت این است که از پزشکان تا پرستاران همگی سربازان زحمت کش جنگ جهانی کرونایی هستند.

کادر درمان، سربازان جنگ جهانی کرونایی هستند

حمید مزارزئی در گفت وگو با خبرنگاران، در خصوص قدردانی هیات دوومیدانی خراسان رضوی از کادر درمان بیمارستان دکتر شریعتی مشهد اظهار کرد: با توجه به این که در خرداد ماه به کرونا مبتلا شدم و از نزدیک شاهد زحمات کادر درمان بودم، احساس وظیفه داشتم که حتما در این مراسم حضور یابم. در حال حاضر جانم را مدیون جامعه پزشکی هستم. حرکت بسیار کوچکی در قبال زحمات این عزیزان انجام دادیم. فقط خواستیم از کادر درمان تشکر کنیم تا دلگرمی کوچکی برای آنان ایجاد شود و بدانند قدردان زحماتی که می کشند، هستیم.

مربی تیم ملی پارالمپیک دوومیدانی افزود: زجر این بیماری را کشیده ام و خانواده ام مدیون این قشر از جامعه هستند. با توجه به این که پرسنل کادر درمان درگیری بیشتری با این بیماری دارند، احتمال ابتلا این افراد به کرونا هم زیاد است، اما امیدوارم شاهد کاهش آمار ابتلا و شهادت کادر درمان باشیم.

وی اعلام کرد: با توجه به همه گیری این بیماری در دنیا، باید بگوییم که یک جنگ دنیای در دنیا رخ داده و آمار تلفات کرونا از تعداد جان باختگان جنگ دنیای هم کم نمی آورد. در آن موقع چند کشور درگیر جنگ دنیای بودند اما در حال حاضر تمام دنیا با این بیماری درگیر هستند. سربازهای امروز ما پزشکان و پرستارانی هستند که در خط مقدم فعالیت دارند و از بیماران کرونایی مراقبت می کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 آذر 1399 بروزرسانی: 1 آذر 1399 گردآورنده: gogoryo.ir شناسه مطلب: 968

به "کادر درمان، سربازان جنگ جهانی کرونایی هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کادر درمان، سربازان جنگ جهانی کرونایی هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید