پیشرفت کسب وکار پلتفرم تلویزیون هوشمند ال جی با webOS Hub

به گزارش مجله سینمایی گوگوریو، این آپدیت نو رابط کاربری قابل تنظیم برای شرکای برند تلویزیون، محتوای بیشتر و راحتی برای کاربران ارائه می دهد.

پیشرفت کسب وکار پلتفرم تلویزیون هوشمند ال جی با webOS Hub

ال جی الکترونیکس (ال جی) کسب وکار پلتفرم تلویزیون هوشمند خود را با انتشار اخیر هاب webOS خود، نسخه ارتقا یافته راه چاره webOS برای شرکای شخص ثالث، توسعه داده است. با ارائه گزینه های سفارشی سازی بیشتر به سازندگان تلویزیون های هوشمند و راحتی و محتوای بیشتر برای کاربران نهایی، webOS Hub برای شبکه گسترده ای متشکل از 200 برند شریک از جمله Seiki، Eko، Stream System، Konka، Aiwa و Hyundai در دسترس خواهد بود که از زمانی که ال جی مجوز زیست بوم webOS خود را در اوایل سال 2021 شروع کرد ده برابر افزایش یافته است.

WebOS Hub بیش از یک پلتفرم هوشمند، با پشتیبانی شرکای فناوری ال جی مانند Dolby، Realtek، Gracenote و CEVA ارائه می گردد و به وسیله بیش از 160 پخش نماینده از سراسر دنیا تأیید شده است. آپدیت تازه تعهد این شرکت به توسعه تجربه کاربری نهایی را به مشتریان بیشتری در سراسر دنیا نشان می دهد.

webOS Hub این امکان را برای برندها فراهم می نماید تا رابط کاربری (UI) را به روش های مختلفی سفارشی نمایند؛ مانند تنظیم دقیق صفحه اصلی با انتخاب طرح رنگ، اعمال سبک بصری مطابق با هویت آنها یا درج یک آرم برای نمایان شدن. ال جی با ارائه قابلیت طراحی webOS Hub، به تولیدنمایندگان تلویزیون های هوشمند امکان می دهد تا پیشنهادات خود را متمایز نمایند و در عین حال تجربه کاربری گسترده تر و لذت بخش تری را ارائه دهند.

webOS Hub با قابلیت استفاده و ویژگی های شخصی سازی پیشرفته، مجموعه ای از محتوا را برای آنالیز بر اساس سلیقه و ترجیحات در اختیار کاربران قرار می دهد. Next Pick که در زمان واقعی صرفه جویی می نماید، حداکثر سه برنامه زنده را از ایستگاه های پخش یا یک ستاپ باکس متصل و بعلاوه یک عنوان یا برنامه VOD توصیه می نماید. علاوه بر این، به روزرسانی تازه از Magic Explorer ال جی پشتیبانی می نماید که اطلاعات مربوط به محتوای در حال پخش، مانند بیوگرافی بازیگران و مکان های فیلم برداری را نمایش می دهد.

علاوه بر این، webOS Hub با Clear Voice PRO تجربه مشاهده بهبود یافته ای را ارائه می دهد؛ ویژگی جالبی که شنیدن گفتگوهای روی صفحه را بسیار آسان می نماید. WebOS Hub همچون نسخه قبلی خود، خدمات عمده پخش محتوا مانند Netflix، Disney+، Prime Video و سرویس محتوای ممتاز و رایگان ال جی، کانال های ال جی، را ارائه می نماید. به این لیست سرویس های پخش تازه مانند Fubo TV، با سرویس بازی ابری محبوب مانند NVIDIA GeForce NOW نیز اضافه می گردد.

راه چاره جامع ال جی برای تلویزیون های هوشمند، همراه با دسترسی به طیف متنوعی از محتوای با کیفیت بالا، مجموعه ای از ویژگی های پیشرفته مانند پردازش تصویر پیشرفته، پشتیبانی از نرخ نوسازی متغیر (VRR) و بهینه ساز بازی را ارائه می دهد که تصویری دقیق و تنظیمات صوتی برای ژانرهای مختلف بازی به نمایش می گذارد. اولین تلویزیون های OLED مبتنی بر webOS Hub از برندهای تلویزیون شریک ال جی به زودی راه اندازی می شوند و ویژگی ها و ارزش های برجسته ای را در اختیار کاربران بیشتری قرار می دهند که از قبل برای مشتریان ال جی در سراسر دنیا آشنا هستند.

پارک هیونگ سی، رئیس شرکت تفریح خانگی ال جی، گفت:

ما متعهد به اصلاح و توسعه زیست بوم webOS Hub خود هستیم، که همچنان مصرف نمایندگان بیشتری را با تجربه کاربری بی نظیر webOS ال جی آشنا می نماید.

اکنون بیش از 120 میلیون دستگاه در 150 کشور از webOS پشتیبانی می نمایند که این تعداد با در دسترس بودن WebOS Hub تازه و بهبود یافته افزایش خواهد یافت.

منبع: فوت و فن
انتشار: 15 مهر 1401 بروزرسانی: 15 مهر 1401 گردآورنده: gogoryo.ir شناسه مطلب: 1848

به "پیشرفت کسب وکار پلتفرم تلویزیون هوشمند ال جی با webOS Hub" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشرفت کسب وکار پلتفرم تلویزیون هوشمند ال جی با webOS Hub"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید