پیغام احساسی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس برای طرفداران

به گزارش مجله سینمایی گوگوریو، به گزارش خبرنگاران، مدیریت باشگاه با انتشار پیغامی، از حمایت همه جانبه طرفداران پرسپولیس تقدیر و تشکر کرد. جعفر سمیعی در پیغام خود نوشت:

پیغام احساسی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس برای طرفداران

درود بر وجود گرانبهای شما هواداران که در تمام روزهای حضورم در جمع سرخپوشان، حتی یک روز از حمایت پرسپولیس دست نکشیدید. به وجودتان افتخار می کنیم. انرژی شما بود که پرسپولیس را به فینال رساند و در لیگ برتر، صدرنشین کرد.

این انرژی، مثل رودی خروشان می تواند هر سدی بر سر راه تیم و باشگاه را بشکند. همدلی و اتحادی که با وجود شما پیرامون پرسپولیس شکل گرفته، مثال زدنی است و می تواند نقشه راه و الگویی کامل در هواداری یک باشگاه برای فوتبال این مملکت باشد.

درود بر شما که عشق و هیجان را به کالبد پرسپولیس می دمید. ما در این مدت کوشش کردیم آرامش را به پرسپولیس بیاوریم و این آرامش را حفظ کنیم تا ذره ای از حمایت شما هدر نرود. انرژی مطلقی که در این میان ایجاد شد، سرخ ترین تیم آسیا را به کوشش برای موفقیت های بیشتر کشاند.

اگر این حمایت ها نبود، شاید هرگز پرونده شکایت های خارجی و داخلی حل نمی شد و امروز پشت پنجره های بسته، کوشش سایر باشگاه ها در بازار جابجایی را به نظاره می نشستیم.

شما قوه محرکی بودید تا تیم در زمین بجنگد و ما برای حل مسائل در دفتر باشگاه. البته این مبارزه همچنان ادامه دارد؛ پس در کنار هم برای افتخارات بیشتر می کوشیم. رمز موفقیت مان را نباید فراموش کنید؛ حتی یک لحظه حمایت از پرسپولیس قطع نمی گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 فروردین 1400 بروزرسانی: 20 فروردین 1400 گردآورنده: gogoryo.ir شناسه مطلب: 1244

به "پیغام احساسی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس برای طرفداران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیغام احساسی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس برای طرفداران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید