پوتین: ابراز عقیده فقط در چارچوب قانون قابل قبول است

به گزارش مجله سینمایی گوگوریو، رئیس جمهوری روسیه با انتقاد از کسانی که برای رسیدن به اهداف سیاسی خود، اعتراضات خیابانی راه می اندازند، گفت: مردم فقط در چارچوب قانون باید نظراتشان را بیان نمایند و در خارج از این چارچوب، این اقدام خطرناک است.

پوتین: ابراز عقیده فقط در چارچوب قانون قابل قبول است

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری اینترفکس، ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه روز دوشنبه در نشستی آنلاین با گروهی از دانشجویان این کشور، به مناسب روز دانشجو، در رابطه با اعتراضات گسترده روز شنبه در مسکو و دیگر شهرهای روسیه تأکید کرد، هر کسی حق دارد که دیدگاه و نقطه نظرهای خود را بیان کند، ولی این کار باید در چارچوب قانون انجام گردد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

پوتین گفت: همه مردم حق دارند نقطه نظرات خود را در چارچوب مشخص شده در قوانین کشور ابراز نمایند. ولی هر اقدامی که در خارج از چارچوب قانون انجام گردد، نه تنها سازنده نخواهد بود، بلکه خطرناک است.

رئیس جمهور یادآور شد که در تاریخ روسیه بارها حوادثی اتفاق افتاده که اوضاع از چارچوب قانون خارج شده و منجر به شکاف بین جامعه و دولت شده که از این مسئله، نه تنها افراد درگیر در این رویداد، بلکه مردمی که هیچ ارتباطی با اوضاع نداشتند، هم آسیب دیده اند.

وی تأکید کرد که سیاستمداران با مسئولیت نباید برای تحقق اهداف و بلندپرازی های سیاسی خود، مردم را به اعتراضات گسترده خیابانی بکشانند. به عقیده وی، چنین سیاستی پیروز نخواهد بود.

ولادیمیر پوتین در عین حال یادآور شد که نیروهای انتظامی نیز در اقدام برای دفاع از نظم و ترتیب در جریان اعتراضات مردمی، باید در چارچوب قانون عمل نمایند.

رئیس جمهوری روسیه همچنین تأکید کرد که به هیچ عنوان نباید بچه ها را به سمت چنین جریاناتی سوق داد. وی اضافه نمود: این کاری است که تروریست ها انجام می دهند و هنگام اقدامات جنایتکارانه خود، زنان و بچه ها را سپر خود قرار می دهند. در رابطه با جذب بچه ها به اعتراضات خیابانی هم، هرچند تمرکز کمی فرق می نماید، ولی اصل قضیه همان است. چنین اقدامی غیرقابل قبول است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 5 اسفند 1399 بروزرسانی: 5 اسفند 1399 گردآورنده: gogoryo.ir شناسه مطلب: 1151

به "پوتین: ابراز عقیده فقط در چارچوب قانون قابل قبول است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پوتین: ابراز عقیده فقط در چارچوب قانون قابل قبول است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید