پمپئو: همکاری اروپا برای مقابله با ایران اهمیتی حیاتی دارد

به گزارش مجله سینمایی گوگوریو، وزیر خارجه آمریکا در اظهاراتی بی اساس درباره کشورمان مدعی شد همکاری اتحادیه اروپا با ایالات متحده برای مقابله با رفتار های بی ثبات کننده ایران، از اهمیتی حیاتی برخوردار است.

پمپئو: همکاری اروپا برای مقابله با ایران اهمیتی حیاتی دارد

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا برای عید نوروز همراه شوید و از شهرهای زیبای رم، فلورانس و ونیز شهر روی آب دیدن کنید و بنای کولوسئوم را ببینید.

به گزارش، مایک پمپئو، وزیر خارجه آمریکا در پیامی توییتری پس از ملاقات با جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا، همکاری این اتحادیه در اقدامات خصمانه ایالات متحده علیه ایران را با اهمیت خواند.

وزیر خارجه آمریکا نوشت: امروز افتخار استقبال از جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا را در وزارت خارجه آمریکا داشتم.

پمپئو در اظهاراتی بی اساس درباره کشورمان مدعی شد: همکاری اتحادیه اروپا و آمریکا برای پرداختن به مهم ترین موضوعاتی که جهان را به چالش کشیده اند از امنیت فناوری های نسل 5 گرفته تا مقابله با رفتار های بی ثبات کننده ایران، از اهمیتی حیاتی در جهت کوشش های ما برای ساختن جهانی ایمن تر و پررونق تر برخوردار است.

:

  • گفت وگوی پمپئو با رافائل گروسی درباره ایران
  • انتقاد اسپر از نفوذ گسترده ایران، از آفریقا تا افغانستان

پیش از این نیز شبکه اسکای نیوز عربی به نقل از مارک اسپر، وزیر دفاع آمریکا نوشت که ایران به کوشش های خود برای گسترش نفوذ در آمریکای لاتین ادامه می دهد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 3 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gogoryo.ir شناسه مطلب: 386

به "پمپئو: همکاری اروپا برای مقابله با ایران اهمیتی حیاتی دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پمپئو: همکاری اروپا برای مقابله با ایران اهمیتی حیاتی دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید