خاتمه مصدومیت زلاتان و بازگشت به لیست میلان

به گزارش مجله سینمایی گوگوریو، زلاتان ابراهیموویچ در لیست تیم میلان برای بازی مقابل اسپال قرار گرفته است.

خاتمه مصدومیت زلاتان و بازگشت به لیست میلان

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، بعد از کش و قوس های فراوان زلاتان ابراهیموویچ در جابجایی زمستانی به میلان بازگشت تا سال های آخر فوتبالش را در تیم سابق خود پشت سر می گذارد. ستاره سوئدی اتفاقاً توانست تاثیر مثبتی در فرایند میلان داشته باشد و این تیم بعد از حضور او با پیشرفت محسوسی روبرو شد.

بعد از شیوع گسترده ویروس کرونا در ایتالیا اما زلاتان ابراهیموویچ به کشور خود یعنی سوئد سفر کرد. او حتی در یک بازی محبت آمیز برای همربی که اخیراً بخشی از سهام آن را خریداری نموده بود هم به میدان رفت تا نشان دهد که برای ادامه فصل کاملا آماده است.

با این حال زلاتان بعد از بازگشت به ایتالیا و حضور در تمرینات روسونری دچار مصدومیت نسبتا شدیدی شد تا تعیین گردد که این بازیکن یک ماه دور از میادین خواهد بود. حالا اما به نظر می رسد که این ستاره 38 ساله دوران ریکاوری خود را به شکل کامل پشت سر گذاشته است چرا که نام او در لیست تیم میلان برای بازی برابر اسپال دیده می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 11 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gogoryo.ir شناسه مطلب: 737

به "خاتمه مصدومیت زلاتان و بازگشت به لیست میلان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خاتمه مصدومیت زلاتان و بازگشت به لیست میلان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید