وزش باد شدید در کردستان

به گزارش مجله سینمایی گوگوریو، کارشناس اداره کل هواشناسی کردستان گفت: طی 2 روز آینده در بعدازظهر ها شاهد وزش باد هستیم که برای امروز و فردا به ویژه در منطقه ها شمالی و شرقی استان قابل توجه برآورد می گردد.

وزش باد شدید در کردستان

به گزارش خبرنگار از ،خسرو سیف پناهی کارشناس اداره کل هواشناسی کردستان با بیان اینکه پیش بینی می گردد سرعت وزش باد در استان به بیش از 20 متر بر ثانیه برسد، اضافه نمود: در شبانه روز گذشته شهر سقز با سرعت 19 متر بر ثانیه، بیشترین سرعت وزش باد را در استان به نام خود ثبت کرد.

او با اشاره به اینکه میانگین حدبیشتر دمای استان در شبانه روز گذشته 31 درجه سانتی گراد بود، اضافه نمود: در این مدت بابارشانی با 6 درجه خنک ترین و سروآباد با 35 درجه سانتی گراد گرمترین نقطه استان بودند و دمای شهر سنندج هم مابین 11 و 35 درجه سانتی گراد در نوسان بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی کردستان ادامه داد: امروز شاهد کاهش 2 تا چهار درجه ای دمای هوای استان هستیم، اما از روز یکشنبه دما افزایش یافته و تا حدودی گرم می گردد.

سیف پناهی اضافه نمود: با توجه به شرایط موجود، کاهش کیفیت هوا و دید افقی و توسعه آتش سوزی در مراتع و جنگل ها به علت وزش باد و خیزش گرد و خاک در استان وجود دارد.

او اعلام کرد: از امروز تا روز سه شنبه هفته آینده شرایط هوای کردستان پایدار است و در بیشتر ساعات صاف و آفتابی خواهد بود.

ک

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 30 شهریور 1400 بروزرسانی: 30 شهریور 1400 گردآورنده: gogoryo.ir شناسه مطلب: 1497

به "وزش باد شدید در کردستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزش باد شدید در کردستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید