واکنش متفاوت درباره انتقال کرونا به سایر کشورها توسط مسافران ایرانی

به گزارش مجله سینمایی گوگوریو، رئیس کمیته سلامت شورای شهر تهران با اشاره به انتشار اخباری مبنی بر انتقال کرونا توسط مسافران ایرانی گفت: به نظر می رسد ضروری است که هر چه سریع تر فرودگاه امام خمینی (ره) ضدعفونی گردد.

واکنش متفاوت درباره انتقال کرونا به سایر کشورها توسط مسافران ایرانی

بهترین تجربه سفر را به کانادا تجربه کنید و با مجری مستقیم تورهای کانادا بهترین برنامه سفر را برای خود انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، ناهید خداکرمی صبح امروز سه شنبه در تذکر پیش از دستور خود در جلسه شورای شهر تهران با تأکید بر اینکه تعدادی از ایرانیان با خروج از کشور موجب انتقال اپیدمی کرونا به بعضی از کشورها شده اند، گفت: این مسئله دو حالت دارد؛ یا تعدادی از افراد آلوده به این ویروس هستند اما علامتی ندارند یا خروجی کشور که همان فرودگاه امام خمینی (ره) است، آلوده است.

وی با بیان اینکه فرودگاه امام خمینی(ره) در حوزه خدماتی شهرداری تهران نیست اما ضروری است شهردار تهران که در ستاد عملیات کرونا عضویت دارد این موضوع را پیگیری کند، توضیح داد: به نظر می رسد که ضروری است تمامی قسمت های فرودگاه امام خمینی (ره) و تمام وسایلی که با این فرودگاه در ارتباط هستند همچون واگن های مترو، تاکسی ها و حتی فضای پیرامونی و داخلی فرودگاه مورد ضدعفونی هر چه سریع تر قرار گیرد.

عضو شورای شهر تهران اضافه نمود: شهردار تهران می بایست این موضوع را در جلسه ستاد عملیاتی کرونا مطرح کند تا دیگر شاهد این مسئله نباشیم که در اخبار قید گردد که مسافران ایرانی کرونا را به دیگر کشورها برده اند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 18 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gogoryo.ir شناسه مطلب: 514

به "واکنش متفاوت درباره انتقال کرونا به سایر کشورها توسط مسافران ایرانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش متفاوت درباره انتقال کرونا به سایر کشورها توسط مسافران ایرانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید