تور چین: واکنش رئیس جمهور آمریکا به تحریم المپیک زمستانی پکن

به گزارش مجله سینمایی گوگوریو، رئیس جمهور آمریکا از آنالیز تحریم دیپلماتیک بازی های المپیک زمستانی پکن اطلاع داد.

تور چین: واکنش رئیس جمهور آمریکا به تحریم المپیک زمستانی پکن

با ما همراه باشید و با تور چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از تایمز، رئیس جمهور جو بایدن گفته است که ایالات متحده در حال آنالیز تحریم دیپلماتیک بازی های المپیک زمستانی پکن است. کاخ سفید نقض ادعایی حقوق بشر به وسیله چین را به عنوان تأثیرگذار بر تصمیم بالقوه ذکر نموده است.

بایدن روز پنج شنبه در اظهاراتی به خبرنگاران هنگام ملاقات با جاستین ترودو، نخست وزیر کانادا، تحریم دیپلماتیک را چیزی که در حال آنالیز آن هستیم توصیف کرد.

جن ساکی، سخنگوی کاخ سفید، بعدا گفت که سرکوب چین علیه مسلمانان اویغور در استان سین کیانگ بر بحث های واشنگتن در خصوص تحریم احتمالی تأثیر گذاشته است.

ساکی به خبرنگاران گفت: مناطقی وجود دارد که ما نگران آنها هستیم، نقض حقوق بشر در آن رخ می دهد. با این حال، ساکی گفت که تصمیم نهایی در خصوص تحریم به وسیله خود بایدن گرفته خواهد شد.

چین قرار است در فوریه 2022 (بهمن 1400) میزبان بازی های المپیک زمستانی باشد. اگر ایالات متحده این بازی ها را تحریم دیپلماتیک کند، ورزشکاران آمریکایی همچنان در مسابقات شرکت می نمایند، اما دیپلمات های آمریکایی از مراسم افتتاحیه خودداری خواهند کرد.

قانونگذاران هر دو حزب به نفع تحریم صحبت نموده اند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 دی 1400 بروزرسانی: 22 دی 1400 گردآورنده: gogoryo.ir شناسه مطلب: 1622

به "تور چین: واکنش رئیس جمهور آمریکا به تحریم المپیک زمستانی پکن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور چین: واکنش رئیس جمهور آمریکا به تحریم المپیک زمستانی پکن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید