واکنش جالب کلوپ به توپ طلای لیونل مسی

به گزارش مجله سینمایی گوگوریو، یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، لیونل مسی را لایق دریافت جایزه توپ طلا دانست.

واکنش جالب کلوپ به توپ طلای لیونل مسی

با ما همراه باشید تا با بهترین تور ویتنام سفر کنید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، لیونل مسی دیشب با اختلاف ناچیزی به عنوان بهترین بازیکن دنیا و برنده توپ طلا برگزیده شده و در نهایت گوی سبقت را از ویرژیل فن دایک، مدافع هلندی لیورپول ربود. یورگن کلوپ در نشست خبری ملاقات مقابل اورتون، عملکرد فن دایک را ستود و البته مدعی شد مسی لایق هر شش توپ طلایی که تا به حال فتح نموده بوده است.

برنده توپ طلا: هیچ مسئله ای نیست، لیونل مسی احتمالا بهترین بازیکنی است که در طول زندگی ام دیده ام، البته مارادونا نیز هست اما من بازی های مسی را بیشتر دیده ام. مسی به حق شش بار فاتح توپ طلا شده است.

ناکامی فن دایک؟ من فصلی از این بهتر برای یک مدافع تاکنون به یاد ندارم. ما یک فصل فوق العاده را سپری نموده، در لیگ قهرمانان اروپا قهرمان شدیم و در لیگ برتر 97 امتیاز کسب کردیم که بدون عملکرد فوق العاده بازیکنان نمی توانستیم این کار را انجام دهیم. حالا همه چیز گذشته و بازیکنانم به استقبال جوایز جدید می فرایند.

شرایط نامطلوب اورتون در جدول: جدول حقیقت کامل را در خاتمه فصل به شما می گوید. اگر ترکیب اورتون را مرور کنید، هیچ کس انکار نمی کند که این تیم بازیکنان خوبی در اختیار دارد. مصدومیت ها خصوصا در خصوص بازیکنانی چون گومز و فابین دلف مسائل زیادی برای اورتون ایجاد نموده است. البته فشار زیادی وجود دارد و اورتون یک باشگاه جاه طلب است، اما آنها تنها در این شرایط تنها نیستند و این لیگ برای همه متفاوت است. آخرین چیزی که مارکو سیلوا به آن نیاز دارد این است که من برایش احساس همدردی و تاسف کنم و من نمی خواهم چنین کاری انجام دهم، اما من واقعا در کنار او هستم، زیرا دشواری های این شغل را می دانم. اورتون در آخرین بازی مقابل لستر که واقعا خوب بازی نموده، مسائل زیادی برای حریف ایجاد کرد و شانس هایی هم داشت.

بازار جابجایی زمستانی و احتمال تقویت سیتی: من اینجا نیامده ام که در خصوص خریدهای سیتی صحبت کنم و در خصوص جابجایی حرفی ندارم. ما همواره آماده انجام هر کاری هستیم اما اگر خریدی هم نباشد مسئله ای نیست.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 دی 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: gogoryo.ir شناسه مطلب: 288

به "واکنش جالب کلوپ به توپ طلای لیونل مسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش جالب کلوپ به توپ طلای لیونل مسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید