نوکیا 3.1 به روزرسانی اندروید 10 را دریافت می نماید

به گزارش مجله سینمایی گوگوریو، گوشی نوکیا 3.1 که یکی از مقرون به صرفه ترین گوشی های برند نوکیا است، آخرین گوشی هوشمندی است که به روزرسانی اندروید 10 را دریافت می نماید.

نوکیا 3.1 به روزرسانی اندروید 10 را دریافت می نماید

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، این اسمارت فون از بدنه پلاستیکی با فرم فلزی تشکیل شده است که با توجه به صفحه نمایش 5.2 اینچی اش نسبت به مدل پیشین (نوکیا 3) کمی بلندتر به نظر می رسد.

در بخش دوربین هم دوربین اصلی لنز 13 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/2.0 در نظر گرفته است که مجهز به فلش LED، فناوری فوکوس اتوماتیک بوده و قابلیت فیلمبرداری با کیفیت 1080p و سرعت 30 فریم برثانیه را داراست. اکنون این گوشی هوشمند یکی از آخرین گوشی هایی است که به روزرسانی جدید را دریافت می نماید.

به روزرسانی جدید نوکیا 3.1 وارد ارمنستان، آذربایجان، بنگلادش، بلاروس، گرجستان، هند، قزاقستان، لائوس، مالزی، مغولستان، مراکش، نپال، فیلیپین، سنگاپور، سریلانکا، تایلند، تونس، اوکراین شده است و ازبکستان یا ویتنام اولین موج به روزرسانی را دریافت می نمایند.

10 درصد از واحد های موجود در این بازار ها امروز اعلان دریافت می نمایند و 50 درصد تا 10 اکتبر، نسخه جدید را دریافت می نمایند. در خصوص سایر کشور ها و سرزمین ها، هنوز هیچ اطلاعاتی در دست نیست، اما ما امیدواریم که به زودی این فرایند جهانی گسترش یابد.

منبع: انتخاب
انتشار: 23 آبان 1399 بروزرسانی: 23 آبان 1399 گردآورنده: gogoryo.ir شناسه مطلب: 949

به "نوکیا 3.1 به روزرسانی اندروید 10 را دریافت می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نوکیا 3.1 به روزرسانی اندروید 10 را دریافت می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید