مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از گربه رباتیک هوشمند تا لیوان هوشمند ویسلی

به گزارش مجله سینمایی گوگوریو، انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین نموده و به صورت خلاصه منتشر می نماید. مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از گربه رباتیک هوشمند تا لیوان هوشمند ویسلی

این روزها استفاده از رباتهای هوشمند در رستورانها بسیار رایج است.این رباتهای هوشمند ظاهر و کارنمودهای مختلفی دارند. در این میان یکی از جذاب ترین ربات های موجود را می توانBellaBot دانست.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

پس از هک کردن سایت کمیته المپیک و حساب های توییتر بارسلونا، هکرها در اقدامی عجیب و جالب کوشش نموده اند به مخاطبان خبری اشتباه بدهند. این خبر اشتباه حاکی از بازگشت نیمار به تیم بارسلونا است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

شاید اگر قرار باشد عجیب ترین ماسک تصفیه هوای دنیا را شناسایی کنیم، باید به ماسک AO اشاره کنیم. این ماسک فوق العاده جالب بی شباهت به اسباب بازی های فیلمهای تخیلی نیست.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

یک لیوان هوشمند موسوم به ویسلی، شرایط نوشیدن خوراکی های مختلف و به عبارتی دقیق تر حجم کالری های مصرفی کاربران را نشان می دهد. مشروح خبر را اینجا بخوانید.

گوشی جدید نوکیا مجوز چین را دریافت کرد. می دانیم که نوکیا برنامه های چندانی برای MWC 2020 برنامه ریزی نموده بود ، اما با توجه به تحولات ناشی از ویروس کرونا و لغو کنگره دنیای موبایل، برنامه های نوکیا نیز به هم ریخت.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

منبع: انتخاب
انتشار: 11 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gogoryo.ir شناسه مطلب: 480

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از گربه رباتیک هوشمند تا لیوان هوشمند ویسلی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از گربه رباتیک هوشمند تا لیوان هوشمند ویسلی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید