مشارکت تشکل های مردم نهاد در مرمت کهنه قلعه مشگین شهر

به گزارش مجله سینمایی گوگوریو، سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان مشگین شهر از مشارکت تشکل های مردم نهاد در مرمت کهنه قلعه واقع در این شهرستان اطلاع داد.

مشارکت تشکل های مردم نهاد در مرمت کهنه قلعه مشگین شهر

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اردبیل، ایمانعلی ایمانی سرپرست میراث فرهنگی مشکین شهر امروز یکشنبه 18 شهریور 97 در بازدید از این اثر تاریخی توضیح داد: مرمت اضطراری کهنه قلعه در دست اقدام است و در این خصوص تشکل های مردم نهاد همکاری قابل توجهی داشتند.

او اضافه کرد: گروه های مردمی در خاکبرداری و پاک سازی اتاقک های کهنه قلعه مشارکت نموده اند که این اقدام قابل تقدیر و بیانگر همدلی، وحدت و همکاری برای توسعه و عمران و آبادانی شهر است.

سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان مشکین شهر با تاکید به اهمیت مشارکت مردم در صیانت از آثار تاریخی ادامه داد: در عین حال اداره کل نیز مرمت اضطراری این اثر تاریخی را قویا دنبال می نماید.

به گفته ایمانی این اثر باستانی می تواند به پارک تاریخی و موزه بزرگ پژوهش های مردم شناسی تبدیل شده و با ایجاد امکانات فرهنگی و گردشگری و خلق جلوه های فرهنگی و هنری شاهد حضور گسترده گردشگران خواهیم بود.

منبع: میراث آریا
انتشار: 14 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gogoryo.ir شناسه مطلب: 17

به "مشارکت تشکل های مردم نهاد در مرمت کهنه قلعه مشگین شهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشارکت تشکل های مردم نهاد در مرمت کهنه قلعه مشگین شهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید