مریم نشیبا در روزگار کرونا هم از عشق می گوید

به گزارش مجله سینمایی گوگوریو، مریم نشیبا که صدایش با روایت شب بخیر کوچولو برای بسیاری از ما ایرانی ها آشناست، در روزگار کرونا، با آرزوی اینکه هر چه زودتر این ویروس از کشورمان و دنیا رخت ببندد، در عین حال می گوید: این ویروس تلنگری برایم داشت؛ تلنگری مثبت و آن اینکه فرصت زندگی خیلی کم است.

مریم نشیبا در روزگار کرونا هم از عشق می گوید

به گزارش خبرنگاران، مریم نشیبا - هنرمند پیشکسوت رادیو و راوی برنامه قدیمی شب بخیر کوچولو - به پویش مشاهنر پیوسته است؛ پویشی که بر همراهی هنرمندان با مردمی که روزهای سخت قرنطینه را تحمل می کنند، تاکید دارد.

نشیبا در ویدئویی که در اختیار مشاهنر قرار داده است، می گوید: با وجود اینکه این ویروس خیلی بلا بود و هست، ان شاءالله هرچه زودتر رخت ببندد و برود. این ویروس تلنگری برای من داشت، تلنگری مثبت و آن اینکه فرصت زندگی خیلی کم است. باید بزرگوارتر از آن بود که رنجید و نجیب تر از آن بود که رنجانید.

این گوینده در ادامه صحبت هایش بالاترین منش آدمی را محبت و عشق عنوان می کند و ادامه می دهد: این ها را از هم دور نکنیم. صبر را پیشه کنیم و امید داشته باشیم که هر چه زودتر به لطف مسوولان، به لطفِ پزشکان عزیز، به لطف پرستاران، به لطف همه کسانی که در این زمینه تلاش می کنند و به لطف همه مردم نازنین و دلسوزمان هر چه زودتر ریشه این بلا کنده شود و ما دوباره بتوانیم در کنار هم باشیم.

در ادامه می توانید ویدئوی صحبت های مریم نشیبا را مشاهده کنید:

مریم نَشیبا زاده 1325 در تهران و آموزگار و گوینده رادیو و تلویزیون است و اجرای برنامه شب به خیر کوچولو را از سال 1369 شروع و هم چنین مجری برنامه گلبانگ، از رادیو ایران است.

این گوینده پیشکسوت درزمینهٔ کار تلویزیونی نیز، ضمن گویندگی در برنامه های مستند علمی و آموزشی و برنامه های تلویزیونی سینما دو و سینما چهار، اجرای مجموعه های صداهای ماندگار و روز نوروز را برعهده داشته است.

در فایل زیر هم بخش هایی از صدای این بانوی هنرمند در برنامه شب بخیر کوچولو را شنوا باشید:

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 21 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gogoryo.ir شناسه مطلب: 669

به "مریم نشیبا در روزگار کرونا هم از عشق می گوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مریم نشیبا در روزگار کرونا هم از عشق می گوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید