مذاکره محمد دانشگر در خانه یحیی گل محمدی برای پرسپولیسی شدن؟ خبرنگاران

به گزارش مجله سینمایی گوگوریو، مدافع باشگاه استقلال طی روز های اخیر با حواشی عجیبی روبرو شده است.

مذاکره محمد دانشگر در خانه یحیی گل محمدی برای پرسپولیسی شدن؟ خبرنگاران

جهت دریافت خدمات پتینه با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، دیشب شایعه عجیبی منتشر شد. اینکه دانشگر به خانه یحیی گل محمدی رفته و از او خواسته که پیراهن قرمز را بر تن کند. در ادامه این شایعه گفته شده یحیی دانشگر را نخواسته و گفته لیستش پر است و اتفاقا او را نصیحت هم نموده است که دست از حاشیه بردارد و به فوتبالش فکر کند. اینکه چقدر این شایعه درست است یا نه بحث اصلی چیر دیگری است. اصل قضیه این است چرا بازیکنی با کیفیت دانشگر هر چند وقت یک بار به دلیل بى انضباطى در اختیار باشگاهش قرار بگیرد؟ تعداد دفعات در اختیار باشگاه قرار دریافت این بایکن از دستمان در رفته، اینکه چرا این بازیکن با استعداد که هم فنى خوبى دارد و هم شم گلزنى روی اعصاب و رفتارش کنترلى ندارد هم تعیین نیست. دانشگر شیطنتهاى بچگانه اى دارد که زود هم از انجام آن ها پشیمان مى گردد.

کودک درون او به شدت فعال است و انگار قصد عظیم شدن ندارد؛ و فعلا در اختیار باشگاه قرار گرفته و البته مجیدی تقاضا نموده در لیست مازاد قرار گیرد. شاید سر از تراکتور در بیاورد و شاید هم شهر خودرو و ذوب. دلیل هم معاوضه او با جهانی یا قاسمی نژاد است!

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 12 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 12 اردیبهشت 1400 گردآورنده: gogoryo.ir شناسه مطلب: 1284

به "مذاکره محمد دانشگر در خانه یحیی گل محمدی برای پرسپولیسی شدن؟ خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مذاکره محمد دانشگر در خانه یحیی گل محمدی برای پرسپولیسی شدن؟ خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید