مدیر ورزشی سابق بارسلونا از گزینه های پیشین این باشگاه می گوید: هالند، پوگبا و زانیولو!

به گزارش مجله سینمایی گوگوریو، آریدو برایدا، مدیر ورزشی سابق تیم هایی، چون میلان و بارسلونا از گزینه های مورد علاقه آبی و اناری پوشان در فصول نقل و انتقالاتی پیشین سخن گفت.

مدیر ورزشی سابق بارسلونا از گزینه های پیشین این باشگاه می گوید: هالند، پوگبا و زانیولو!

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، برایدا که در سال 2015 مدیر ورزشی بارسا بوده و 4 سال در این پست خدمت نموده به رادیو مارکا گفته: درباره بازیکنان تحقیق می کردم و به بارسلونا چند بازیکن را پیشنهاد کردم. ارلینگ هالند آن موقع در سالزبورگ بازی می کرد و او را به بارسلونا معرفی کردم، اما باشگاه گفت خیر، زیرا او شخصیتی در حد بارسلونا ندارد. از ایتالیا هم چند نفر را به باشگاه معرفی کردم. بازیکنانی مثل بارلا که هم اکنون در اینتر بازی می نماید و نیکولو زانیولو از رم. کاری نمی توانستم کاری انجام دهم. کنار گذاشته شدم و افراد دیگر مسئول مذاکرات شدند.

برایدا همچنین ادعا نموده بارسلونا می خواسته پیش از حضور پوگبا در منچستر او را خریداری کند. او گفته: دروغ نیست. واقعیت دارد که آلبرت سولر و من به میلان رفتیم تا با مدیران یوونتوس صحبت کنیم، اما برخلاف صحبت ها هیچ عزمی برای امضای قرارداد با او وجود نداشت. در واقع پوگبا در یوونتوس ماند. گفتم که پوگبا بازیکن خوبی است. درباره او با آلبرت سولر صحبت کردم که فکر می کردم روابط خوبی با او دارم، اما از لحاظ حرفه ای شرایط همکاری وجود نداشت.

لازم به ذکر است برایدا در تاریخ 1 اکتبر 2019 بدون دلیل خاصی از بارسلونا کنار گذاشته شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 13 آذر 1399 بروزرسانی: 13 آذر 1399 گردآورنده: gogoryo.ir شناسه مطلب: 993

به "مدیر ورزشی سابق بارسلونا از گزینه های پیشین این باشگاه می گوید: هالند، پوگبا و زانیولو!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیر ورزشی سابق بارسلونا از گزینه های پیشین این باشگاه می گوید: هالند، پوگبا و زانیولو!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید