لیپی: سری A ایتالیا پیشرفت نموده است

به گزارش مجله سینمایی گوگوریو، سرمربی پیشین آتزوری بر این باور است لیگ سطح اول فوتبال باشگاهی ایتالیا به لطف تغییر رویکرد و نگرشی جسورانه پیشرفت نموده است.

لیپی: سری A ایتالیا پیشرفت نموده است

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ونیز همراه شوید و از شهرهای زیبای رم، فلورانس و ونیز شهر روی آب دیدن کنید و بنای کولوسئوم را ببینید.

به گزارش خبرنگاران، مارچلو لیپی که سابقه راهنمایی تیم های بزرگی در فوتبال ایتالیا از جمله یوونتوس و اینتر را در کارنامه اش دارد، در گفت وگو با روزنامه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت گفت: سری A ایتالیا پیشرفت نموده و این تصادفی نبوده است، بلکه نتیجه کار لوچانو اسپالتی و پائولو سوسا است. آنها بازیکنان خود را متقاعد نموده اند که می توانند همان بازی را در ملاقات های خارج از خانه ارائه دهند که در رم و فلورانس به نمایش می گذارند. روینمودها حالا تغییر نموده و نگرشی جسورانه بر سطح اول فوتبال باشگاهی ایتالیا حاکم شده است.

سرمربی تیم ملی چین اضافه کرد: حقیقت این است که تیم های اسپانیایی و آلمانی حالا کمتر ترس آور هستند و این به خاطر این است که تیم های ایتالیایی پیشرفت نموده اند. آیا تیم های سری A تیم هایی درجه 2 هستند؟ اصلاً، به هیچ وجه. فوتبال ایتالیا پیشرفت نموده و خودش را بالا کشیده است. درست است که یوونتوس با قدرت صدرنشین سری A است، اما می بینید که رم چقدر خوب گلزنی می نماید و ناپولی هم تیم قدرتمندی دارد.

سرمربی پیشین تیم ملی ایتالیا تأکید کرد: همچنین نباید اینترِ تحت راهنمایی استفانو پیولی را از قلم بیندازیم، تیمی که 9 بازی از 10 بازی اخیر خود را با پیروزی پشت سر گذاشت و با وجود ارائه بازی عالی تنها به یوونتوس باخت.

لیپی در خصوص تیم ملی ایتالیا هم گفت: زمان آن رسیده بود که تیم بازسازی بشود. یک مربی خردمند و استادی همچون جامپیرو ونتورا حالا امکانات سطح بالایی را برای انجام این کار در اختیار دارد، پس می توانیم به آتزوری خوش بین باشیم.

منبع: تسنیم
انتشار: 27 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gogoryo.ir شناسه مطلب: 368

به "لیپی: سری A ایتالیا پیشرفت نموده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیپی: سری A ایتالیا پیشرفت نموده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید