لطمه کرونا به صنعت کشاورزی

به گزارش مجله سینمایی گوگوریو، خبرنگاران/اصفهان رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان گفت: بخش کشاورزی نیز همانند بسیاری از مشاغل از شیوع و تداوم ویروس کرونا دچار لطمه بسیار شده است.

لطمه کرونا به صنعت کشاورزی

مهرداد مرادمند امروز (سه شنبه-16 دی ماه)، در مراسم افتتاح نوزدهمین نمایشگاه جامع صنعت کشاورزی اصفهان، اظهار کرد: برگزاری نمایشگاه در این شرایط با همت و مساعدت بسیار مسئولان انجام شده است.

وی با بیان اینکه سلامت و امنیت غذایی از اولویت های وزارت جهاد کشاورزی است، تاکید نمود: رسیدن به این هدف نیازمند ملزوماتی است و برگزاری نمایشگاه یکی از رویدادهایی است که به اقشار مختلف این بخش در زمینه تبادل افکار، آرا، ایده ها، دانش، یافته ها، تحقیقات و ... یاری می نماید و امیدواریم برپایی این نمایشگاه در این شرایط سخت راهی برای برگزاری بهتر نمایشگاه های بعدی در زمینه کارهای کشاروزی و رونق این حوزه باشد.

به گزارش خبرنگاران، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان تاکید نمود: بخش کشاورزی نیز همانند بسیاری از مشاغل از شیوع و تداوم ویروس کرونا دچار لطمه بسیار شده است.

وی در مورد اهمیت بخش های مختلف کشاورزی، اظهار کرد: اصفهان، استانی با شرایط کم آبی و اقلیم خشک و نیمه خشک و متغیرهای بسیار، بعد از چندین سال خشکسالی، دو سال آبسالی را تجربه کرد و سال جاری نیز با وجود پیش بینی های انجام شده از پاییز خشک، در انتهای پاییز شاهد بارش های خوبی بود، اگرچه زمستان را با کم بارشی شروع کرد، اما این امید وجود دارد که در انتهای زمستان شرایط بارش ها مطلوب گردد.

مردامند توضیح داد: با توجه به این شرایط باید از این آب با ارزش به بهترین نحو استفاده کنیم و به طور قطع برگزاری این نمایشگاه در زمینه آبیاری می تواند به ما یاری کند.

وی گفت: تامین نهاده های کشاورزی توسط مشارکت کنندگان مختلف این نمایشگاه می تواند در حوزه کشاورزی کارگشا باشد، چراکه این استان با خاک ها و اقلیم مختلف سر و کار دارد، بنابراین برپایی نمایشگاه می تواند محلی برای تبادل آخرین یافته ها باشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 بهمن 1399 بروزرسانی: 23 بهمن 1399 گردآورنده: gogoryo.ir شناسه مطلب: 1125

به "لطمه کرونا به صنعت کشاورزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لطمه کرونا به صنعت کشاورزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید