فرشاد علیزاده سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی امید شد

به گزارش مجله سینمایی گوگوریو، پس از استعفای جمشید خیرآبادی از راهنمایی تیم ملی کشتی فرنگی امید به دلیل دو شغله بودن، فرشاد علیزاده جایگزین وی تا مسابقات جهانی مجارستان شد.

فرشاد علیزاده سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی امید شد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، جمشید خیر آبادی همزمان رئیس هیت کشتی کردستان و سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی در رده سنی امید بود و مسئولین فدراسیون کشتی در بدو ورود، در مورد مشخص تکلیف وضعیت، از وی خواسته بودند که یک عنوان شغلی را انتخاب کند که جمشید خیر آبادی از سرمربیگری تیم کشتی فرنگی امید انصراف داد و فرشاد علیزاده جایگزین وی شد.

بنا بر این گزارش فرشاد علیزاده سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان با توجه به کسب نتایج درخشان و قهرمانی های پیاپی با این تیم، برای راهنمایی تیم ملی کشتی فرنگی امید تا مسابقات دنیای مجارستان انتخاب شد.

در حکم فرشاد علیزاده آمده است:

جناب آقای فرشـاد علیـزاده

با سلام و احترام؛

نظر به سوابق و تجربیات ارزنده جنابعالی در عرصه های ملی و بین المللی ورزش قهرمانی و مربیگری، به موجب این ابلاغ، به سمت سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی امید در مسابقات قهرمانی زیر 23 سال دنیا (مجارستان-2019) منصوب می شوید.

انتظار دارم با اتکال به نیروی لایزال الهی، در امر راهنمایی تیم ملی کشتی فرنگی امید در این رویداد مطابق ضوابط و مقررات موضوعه کوشا بوده و در خدمت گزاری به ورزش ملی کشور، پیروز باشید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gogoryo.ir شناسه مطلب: 82

به "فرشاد علیزاده سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی امید شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرشاد علیزاده سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی امید شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید